Prijavljeni ste kot
16. apr. 2025
Gledališče Koper ima novo uspešnico. Predstavo za otroke, mladež in otroške po duši. Sploh tiste, ki so v svojih otroških letih radi prisluhnili dogodivščinam Ostržka, ki se ni brigal za dobronamerne nasvete staršev, ki ni hodil v šolo in se učil, temveč je raje pohajkoval, zapravljal denar, iskal bližnjice do uspeha, se izogibal svojim obveznostim in se bratil z nepridipravi. Ob vsaki laži mu je zrasel nos.
3. apr. 2025
Gledališka različica vsem poznanega narodnega junaka otroških in mladinskih src Kekca po literarni osnovi Josipa Vandota je dobro zastavljena, otroke prevzame predvsem zaradi energičnosti igralcev (predvsem samega Kekca v interpretaciji nadarjenega, energijsko polnega in vsestranskega igralca Ilja Ota).
19. mar. 2025
Na predvečer mednarodnega praznika žensk je svojo zvesto (povečini žensko) publiko v Gledališču Koper počastila s svojim koncertom (Na kožo zapisane zgodbe) Lara Jankovič ob spremljevalnem kvartetu izkušenih in profesionalnih glasbenikov: violinista Klemna Bračka, bas kitarist Nina de Glerie, kitarista Tilna Stepišnika in Blaža Celarca na bobnih.
21. feb. 2025
Gledališče Koper predstavlja Dneve zavrženosti po knjižni predlogi Elene Ferrante: režiserka in dramaturginja sta v igro vnesli mnogo amaterizma, zmede, neznanja in nestrokovnosti.
30. jan. 2025
Predstava Kim Komljanec v Gledališču Koper s potrebno adaptacijo vendarle nekako okorelega besedila (povečini uspešna adaptacija Renate Vidič) je dobrodošla v vrsti tistih, ki skrbijo za vzgojo mlade gledališke publike in na inovativen način predeluje, prikazuje njihove težave, včasih tudi nekoliko preveč abstraktno.
15. jan. 2025
Tokratna kritika velja v nekoliko sproščenem, prijaznem silvestrskem koncertnem vzdušju trem tenorjev (Mihael Strniša, Gašper Banovec in Miha Zabret), združenih zasedbi Eroika Aromatika, in govori bolj o zabavnem večeru poslavljanja od starega in pričakovanj novega leta.
2. jan. 2025
Tri verzije življenja je poglobljen, intelektualen in domišljen tekst, ki se bolj nanaša na osebnostno rast in na lastno komunikacijsko kulturo. Odlična drama samorefleksije, ki pri posameznem gledalcu sproža vprašanja glede lastne komunikacije in ravni zavesti.