Reporter
Reporter
Naroči
Najnovejše
 

Alarm na vladi: član Štajerske varde s kalašnikovko pred vladno palačo

Ključna beseda: elektricni-avtomobili


Dr. Marko Kovač: Slovenci nočejo kupovati električnih avtov za 50 tisočakov

Pri prometu ni tako, da bo ena nova cesta rešila vse naše probleme, kaos na slovenskih avtocestah komentira dr. Marko Kovač z Instituta Jožef Stefan. Kot raziskovalec v Centru za energetsko učinkovitost IJS preučuje različne vidike mobilnosti in za Reporter je med drugim spregovoril o slovenskih in evropskih izzivih elektrifikacije prometa, o pomanjkljivih rešitvah za prometne težave Slovenije, pa o tem, zakaj se Slovenci kljub nagovarjanju ljudi na oblasti nočemo in ne moremo ogreti za javni potniški promet.

Marko Medvešek
 
marko kovac pl.JPG
Reporter Plus

Konkurenca je prehuda: Apple se je odpovedal lastnemu električnemu avtomobilu

Ameriški tehnološki velikan Apple je po poročanju medijev opustil načrte o razvoju lastnega električnega avtomobila. Proizvajalec pametnih telefonov znamke iPhone je na projektu razvoja električnih vozil zaposlil skoraj 2000 ljudi, a je trčil ob vse hujšo konkurenco v panogi, je poročala agencija Bloomberg, ki jo povzemajo tuje tiskovne agencije.

STA
 
apple logo px.jpg
ogrevanje pl.jpg

Ko bo zmanjkalo elektrike: energetske norosti vlade Roberta Goloba

Vlada ravna, kot da gradnja drugega bloka nuklearke v Krškem ni prioriteta in jo postavlja v daljno prihodnost, TEŠ s povsem novim šestim blokom bi zaprla že do leta 2033, najavlja pospešeno vlaganje v sončne elektrarne. Predstavljamo, zakaj nam bo to izredno podražilo življenje in nas naredilo energetsko odvisne od tujine. Ogroža se varnost Slovenije.

Nenad Glücks
 
igor goste.JPG

Izbrisani, bencin in kultura

Politična kultura pri nas ni na najvišji možno ravni. Prej obratno. Je na zelo nizki. Zato ne čudi, da tudi splošna kultura v Sloveniji, kjer ravno te dni gostimo nordijsko svetovno prvenstvo, kje drugje kot v Planici, ni nič boljša. Povsod, na spletu, v mnogih družinah, kjer vladata alkoholna in nasilje, na tekmah, kar nam še najbolj nazorno prikažejo navijači na kakšnem nogometnem derbiju Maribora in Olimpije in žal tudi znotraj zidov verskih institucij in skupnosti.

Igor Gošte
 
ribic ropret pugelj

Citypark bogatejši za 10 sodobnih polnilnih postaj za električne avtomobile

»Izredno sem ponosen, da se tudi v teh manj gotovih časih vsa naša SES-ova nakupovalna središča v Sloveniji razvijajo, rastejo in pišejo pozitivne zgodbe. Današnje odprtje novih električnih polnilnic v Cityparku je zagotovo ena od njih. Vesel sem, da ima Citypark novih 10 polnilnih mest za električne avtomobile in da smo to razširili po vseh naših SES-ovih nakupovalnih središčih v Sloveniji. Mislim, da so naša nakupovalna središča edina v državi, ki imajo vsaj 10 polnilnih mest, s tem pa vzpostavljamo in oblikujemo nove trende na tem področju,« je na odprtju sodobnih polnilnih postaj za električna vozila poudaril Toni Pugelj, direktor SES Slovenija. Družba namreč v zadnjih letih daje velik poudarek okoljski ozaveščenosti.

Reporter
 
tesla polnilnica ljubljana.jpg

Teslo po novem mogoče naročiti tudi v Slovenijo

Avtomobile ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla je po novem mogoče naročiti tudi v Slovenijo. Obenem so naročila omogočili tudi Poljakom, Madžarom in Romunom. Naročiti je mogoče tako model 3 kot tudi S in X. Ljubljani najbližji servisni center za tesle je trenutno sicer v Gradcu.

STA
 
polnjenje.jpg

Ali se splača kupiti električni avtomobil

Avtomobilska industrija se je otresla skeptičnosti in zdaj prisega: električna vozila so prihodnost prometa. Do leta 2030 naj bi bil vsak deseti avtomobil na evropskih cestah že električni, zapoveduje Bruselj – za Slovenijo bi to pomenilo vsaj 130.000 električnih vozil. A kako realna in predvsem praktična je menjava vozila na bencinski ali dizelski pogon z vozilom na električni pogon?

Marko Medvešek
 
električna polnilnica, električni avto.jpg

Polnjenje električnih avtomobilov postopoma postaja plačljivo

Uporaba polnilnic za električne avtomobile stalno narašča, saj je na cestah vse več tovrstnih vozil. Mnogi njihovi uporabniki kot eno glavnih prednosti navajajo brezplačno polnjenje na javnih mestih, ki pa počasi že postaja plačljivo. Upravljavci polnilnic sicer poudarjajo, da to pomeni tudi širitev mreže polnilnih mest.

STA
 
Pričetek produkcije električnega focusa

Raziskava: Električni avto ni nujno prijazen okolju

Električni avtomobil ni vedno najprijaznejši do okolja, je ugotovitev študije nemškega avtomobilskega kluba Adac. Natančneje, za noben pogon ni mogoče pavšalno trditi, da izkazuje okolju najprijaznejšo ogljično bilanco. Tudi v Sloveniji je slišati opozorila, da ni smiselno spodbujati le elektromobilnosti.

STA
 
Reporter Plus

Digitalna naročnina


Naroči Reporter PLUS
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.