Začasni režim na ljubljanski železniški postaji bo veljal pol leta
Najbolj zasedeni vlaki bodo ob prometnih konicah v vsakem primeru prihajali na glavni peron.
Najbolj zasedeni vlaki bodo ob prometnih konicah v vsakem primeru prihajali na glavni peron.
Vodstvo Slovenskih železnic (SŽ) in policija sta ostro obsodila vandalizem na železniški infrastrukturi, ki je nazadnje v četrtek botroval iztirjenju vlaka na postajališču Vintgar. "Ne gre več za primere najstniške objestnosti, ampak za sabotaže, ki resno ogrožajo življenja potnikov in zaposlenih na železnicah," je poudaril prvi mož SŽ Dušan Mes.
Slovenija dobiva nacionalnega avtobusnega prevoznika. Državne Slovenske železnice so namreč v celoti prevzele zasebno avtobusno družbo Nomago Slovenija, ki je daleč največji avtobusni prevoznik pri nas.
Ali Dušan Mes po 14 letih vodenja družbe Slovenske železnice (SŽ) ne ve, o čem govori, ko govori o železniški povezavi z Belo krajino, zamudah, voznem redu in gradnji belokranjske proge, ali pa namenoma govori v tri dni, se je novinarka TV Slovenija Ilinka Todorovski ostro odzvala na nastop Mesa v oddaji Odmevi.
Zoran Janković, prvi človek Železnic Dušan Mes, ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, pa še kdo od pristojnih bi lahko šel na krajšo ekskurzijo v kako prometno urejeno evropsko mesto, vsaj na Dunaj ali pa v finsko prestolnico Helsinke, kamor v poletni sezoni leti trikrat na teden z brniškega letališča Finnair, da bi tam dobil kako idejo in se malo zamislil nad svojo nesposobnostjo.
Na seznamu 100 vplivnih Slovencev leta 2025 se je znašlo tudi kar nekaj imen, ki sicer ne zasedajo samih po sebi voplivnih funkcij, a si zaradi prepoznavnosti in zvez zaslužijo uvrstitev na lestvico.
Prejšnji teden je vodstvo Nogometnega društva Slovan prevzel nekdanji šef davkarije Ivan Simič, ki je pred leti vodil nogometno zvezo Slovenije. Ob sebi pa je zbral zanimivo druščino, ki so politično povezani z Janezom Janšo ali Zoranom Jankovićem ali z obema.
Slovenske železnice (SŽ) imajo na progah ves čas le okoli 60 odstotkov svojih vlakov, preostanek je na popravilih ali servisih, je v intervjuju za Dnevnikovo prilogo Objektiv povedal generalni direktor SŽ Dušan Mes. Prepričan je, da je prav posodobitev voznega parka ključ do izboljšanja železniškega prometa v Sloveniji in poslovanja SŽ.
Plaz groženj in vulgarnosti je sindikalisti Slovenskih železnic Silvo Berdajs usmeril v delavca Antona Škrajnarja, ki je Berdajsu odrekel obljubljeno podporo v spopadu z drugim sindikalistom Albertom Pavličem.
Na Slovenskih železnicah (SŽ) podvajajo dela, kopičijo vodstvene funkcije, v skupini pa je 1460 zaposlenih preveč, rezultate analize učinkovitosti procesov družb SŽ, ki jo je pripravila nemška analitična družba TransCare, povzemajo Primorske novice.
Miha Butara, oče pomočnika generalnega direktorja SŽ, je upokojeni polkovnik, ki je vojaško kariero začel že v nekdanji Jugoslaviji.