Kako je novinarka TVS sesula šefa Slovenskih železnic Dušana Mesa
29. jul. 2025 11:20 Osveženo: 12:57 / 29. 7. 2025


Dušan Mes, generalni direktor Slovenskih železnic
Ali Dušan Mes po 14 letih vodenja družbe Slovenske železnice (SŽ) ne ve, o čem govori, ko govori o železniški povezavi z Belo krajino, zamudah, voznem redu in gradnji belokranjske proge, ali pa namenoma govori v tri dni, se je novinarka TV Slovenija Ilinka Todorovski ostro odzvala na nastop Mesa v oddaji Odmevi.
Novinarka je doma iz Bele krajine in je pogosta uporabnica železniške povezave, ki je po njenem pričevanju in po besedah drugih uporabnikov katastrofalna.
Naj se vodstvo Slovenskih železnic kazensko vozi enkrat na teden po tej progi!
Mes je minuli teden v Odmevih pojasnjeval, zakaj so Slovenske železnice kupile avtobusnega prevoznika Nomago, in ob tem trdil, da je javni prevoz v Sloveniji cenovno konkurenčen in dosegljiv
Na opazko voditeljice Odmevov Tanje Starič, da se iz Bele krajine v Ljubljano voziš toliko časa kot v Avstro-Ogrski, je Mes odgovoril, da se tudi z avtom voziš približno isto, malo manj.
S to trditvijo je direktor Ilinki Todorovski dvignil pritisk in odzvala se je z zapisom na facebooku, v katerem je Mesu očitala, da je »zamudil priložnost, da bi se uporabnikom opravičil, namesto tega se je v včerajšnjih Odmevih le širokoustil in zapletal«.
»Ne, v Belo krajino se z vlakom žal ne voziš tako dolgo kot v Avstro-Ogrski, ampak praviloma dlje in predvsem nepredvidljivo,« pravi Ilinka Todovorski in poudarja, da primerjava s cestnim prometom ne zdrži. »V treh urah ali več, kolikor se vlak nemalokrat cijazi iz Črnomlja v Ljubljano, prideš z avtom tja in nazaj.«
Zamujanje vlakov SŽ ni izjema, ampak pravilo, zanašanje na vozni red je loterija, je kritična novinarka. »Težave dijakov, uslužbencev, bolnikov in drugih, ki redno potujejo iz Bele krajine v Novo mesto, niso bile kratkotrajne narave, ampak še niti približno niso odpravljene,« je zavrnila Mesovo trditev.
Na Mesovo izgovarjanje na počasnost postopkov umeščanja gradbenih projektov v prostor (»Včasih se je dve leti umeščalo in 15 let gradilo. Danes se 15 let umešča in dve leti gradi.«) je zapisala: »Traso belokranjske proge so dokončno potrdili 9. 4. 1909, prvo lopato so v Novem mestu zasadili 18. 3. 1912, prvi vlak pa je v Črnomelj pripeljal 25. 5. 1914. Tako ekspresno je bilo zgrajenih 49 km proge z 2 viaduktoma, 4 predori, 4 mostovi, 54 prehodi, 34 podvozi, 11 nadvozi.«
Ob tem je eden od komentatorjev pod zapisom Todorovske Belokranjcem dal vedeti, naj na upajo na hitro rešitev: »Dokler ne bo na oblast ponovno prišla Marija Terezija, Belokranjci ne boste imeli nove železniške povezave.«
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke