Železniško progo Divača-Koper naj bi znova odprli danes
Promet po železniški progi Divača-Koper, ki je od torkovega iztirjenja tovornega vlaka zaprta, bo predvidoma znova stekel danes ob 9. uri, so za STA povedali na Slovenskih železnicah (SŽ).
Promet po železniški progi Divača-Koper, ki je od torkovega iztirjenja tovornega vlaka zaprta, bo predvidoma znova stekel danes ob 9. uri, so za STA povedali na Slovenskih železnicah (SŽ).
Promet po železniški progi Divača-Koper, ki je od torkovega iztirjenja tovornega vlaka zaprta, bi lahko znova stekel danes do polnoči. Sprva so predvidevali, da bodo progo odprli ob 12. uri, a so se po posvetu z Agencijo RS za okolje (Arso) in Geološkim zavodom Slovenije odločili za izkop dodatnega materiala, v katerem bi lahko bil kerozin.
Sporna vladina trasa II. tira čez Osapsko dolino je po dosedanjih informacijah nastala zaradi izsiljevanja Italije in Trsta v okviru dvajsetletnih mučnih dogovorov z zahodno sosedo o posodobitvi železniške povezave Trst/Koper – Divača (gl. knjigo avt. tega prispevka Trst – Koper, večna tekmeca, založba Mladika, Trst, 2007).
Državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben bo v ponedeljek sprejel predstavnike madžarske vlade, ki jih bo vodil državni podsekretar za promet na ministrstvu za nacionalni razvoj Lazslo Masoczi.
Zvone Černač; Vlada si je v predreferendumski kampanji privoščila ogromno manipulacij
Volivci so po neuradnih delnih izidih na referendumu podprli zakon o drugem tiru. Zanj je ob nekaj nad 20-odstotni volilni udeležbi glasovalo skoraj 53,5 odstotka volilnih upravičencev, proti pa 46,5 odstotka.
Glasovanja na referendumu o zakonu o drugem tiru se je do 16. ure udeležilo 245.065 volivk in volivcev oz. 14,30 odstotka volilnih upravičencev, so sporočili iz Državne volilne komisije (DVK).
Če hočemo upravičenost in smiselnost gradnje drugega tira ocenjevati strokovno in objektivno, je treba nanj pogledati iz širše regionalne in evropske perspektive, ne samo iz slovenske.