Revija Reporter
Slovenija

Ali so Bojanu Požarju nakazali slabih 22 tisočakov za fiktivno oglaševanje? Čakamo na dodatna pojasnila!

Igor Kršinar
1 3.942

13. apr. 2022 6:00 Osveženo: 11:59 / 01. 9. 2023

Deli na:

Bojan Požar na predvolilnem soočenju leta 2018.

Bobo

Z Gradbenega inštituta ZRMK nam še niso odgovorili na vprašanja, kakšna je bila vsebina oglaševanja na spletnem portalu propadlega politika Bojana Požarja in na kakšni podlagi so se odločil prav zanj.

Kot smo poročali, je Gradbeni inštitut ZRMK v obdobju med 6. aprilom 2018 in 4. marcem 2020 nakazal 21.999,96 evra družbi Lanaka Media, katere zastopnik in direktor je Bojan Požar. Dvanajst mesečnih nakazil je prejel po 1000 evrov, dvanajst mesečnih nakazil pa po 833,33 evra.



Pri tem je zanimivo, da je GI ZRMK od decembra 2016 v lasti Družbe za razvoj infrastrukture (DRI), ki jo vodi Jurij Kač, v času nakazil Požarjevi družbi pa je bil eden od področnih direktorjev na DRI sedanji notranji minister Aleš Hojs.

Iz GI ZRMK so nam nakazila pojasnili, da »je družba Lanaka Media, d. o. o., na podlagi pogodbe o oglaševanju za našo družbo opravljala storitve oglaševanja dejavnosti na spletnem portalu Pozareport.si (reklamiranje storitev oziroma dejavnosti).«

Kako je Bojan Požar pokasiral slabih 22 tisočakov inštituta v lasti DRI v času, ko je bil tam področni direktor minister Aleš Hojs

Toda iz Erarja je razvidno, da je »oglaševanje« GI ZRMK velika izjema, saj ni videti nakazil za druge medije, prav tako v drugih medijih ni videti oglasov GI ZRMK. Ob tem je treba poudariti, da ni znano, kolikšna je pravzaprav branost Požarjevega portala, saj ga ne daje uradno meriti pri Slovenski oglaševalski zbornici, kot to počnejo resni mediji.

Obstaja utemeljeni sum, da v resnici sploh ne gre za oglaševanje, ampak za neke vrste kupovanje miru pred Požarjevim pisanjem, da ta ne bi preveč drezal v prvega moža DRI Jurija Kača, druga možnost pa je bila nagrada za pisanje po nareku SDS, katere član je notranji minister Hojs, takrat področni direktor na DRI.

Zato smo GI ZRMK zaprosili za dodatna pojasnila:

Kakšna je bila vsebina oglaševanja na portalu pozareport? Ali nam lahko pošljete oglas, kakršen je bil objavljen?

Kdaj datumsko in kje so bili v omenjenem portalu objavljeni oglasi ZRMK? Ali lahko predložite dokazila, da je do oglaševanja res prišlo?

Na kakšni podlagi ste se odločili za oglaševanje prav na pozareportu? Ali oglašujete še kje drugje? Kje vse oglašujete oziroma ste oglaševali?

Kaj sploh oglašuje ZRMK v medijih? S kakšno dejavnostjo se ukvarja ZRMK?

Ali ste si z oglaševanjem na pozareportu kupovali mir pred negativnimi zapisi na portalu?

Njihove odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo. Po podatkih Erarja, je Lanaka Media od marca 2018 prejela 103.389, 80 evra, od tega največ od družbe DARS (53.558 evrov), ministrstvo za kulturo ji je namenilo 24.201,50 evra, na tretjem mestu pa je GI ZRMK z 21.999,99 evra.