Fantje so kot krave
Bolj ko rastejo, večji mora biti njihov pašnik. Vendar pa še vedno potrebujejo ogrado.
Bolj ko rastejo, večji mora biti njihov pašnik. Vendar pa še vedno potrebujejo ogrado.
Ob 30-letnici mobilne telefonije Telekom Slovenije zbira odslužene mobitele, v zameno zanje bo s Čebelarsko zvezo Slovenije in podjetjem Treecelet posadil medovita drevesa.
Novodobne rešitve nam predvsem prihranijo čas in poenostavijo vsakodnevne opravke. Ste med tistimi, ki želijo prihraniti čas, se izogniti nepotrebnemu zadrževanju v prodajalnah in na blagajni? Potem je uporaba aplikacije Na poti za plačilo goriva ena najboljših stvari, ki jih boste preizkusili in uporabljali.
Nekateri podjetniki, tudi svetovno znani, so govorili, da bodo zaradi pojava interneta in vseh s tem povezanih programov, aplikacij in drugi orodij, prodajalci postali nepotrebni. Kupci lahko že danes večino potrebnih informacij o izdelku ali storitvi dobijo na spletu.
Telekom Slovenije od 1. septembra dalje mladim ponuja novost – SUPR mobilni paket, ki s svojo inovativnostjo, atraktivnostjo in nizko ceno odgovarja potrebam mladih po hitri in varni komunikaciji kjerkoli in kadarkoli. Posebnost SUPR mobilnega paketa je, da se količina gigabajtov v njem vsak mesec povečuje, poleg tega pa ob vključenih 100 gigabajtih nudi možnost neomejenega interneta med vikendi ali med tednom, vključuje pa tudi neomejene klice in sporočila. SUPR spodbuja odkrivanje lepot Slovenije, saj vsak obisk lokacij, označenih kot gigaspot, nagradi z dodatnimi brezplačnimi gigabajti – za vedno.
Telekom Slovenije, ki je dolgoletni partner Olimpijskega komiteja Slovenije in velik podpornik slovenskih športnikov, je v času olimpijskih iger zabeležil rekordne količine podatkovnega prometa v mobilnem omrežju in števila gledalcev NEO na spletu, kar je predvsem posledica tega, da so mnogi uporabniki dogajanje v Tokiu spremljali tudi med dopusti, tako v Sloveniji kot v tujini.
Novo, sveže in še prijaznejše do okolja. Elan, v katerem dajo trajnostnemu razvoju velik poudarek, je svojo proizvodnjo obogatil z novo sončno elektrarno.
Med olimpijskimi igrami so naročnikom televizije Telekoma Slovenije na voljo dodatni TV-programi za spremljanje tekmovanj v posameznih športih.
Osrčje Ljubljane bo kmalu bogatejše za nov prestižni poslovno bivalni kompleks Palais & Villa Schellenburg s 125 premium stanovanji za najbolj izbrane okuse.
S popolnoma prenovljeno trgovino v ljubljanskem BTC Big Bang vstopa v novo strateško obdobje, ki ga bo zaznamovala izgradnja enotne prodajne platforme in brisanje meje med fizično in internetno prodajo. Nakupovalne navade so se v zadnjem letu nepovratno spremenile, kupec, njegove potrebe in življenjski slog pa so vstopili v ospredje.
Prihod novega štirinožnega prijatelja je dogodek, ki se ga razveseli vsaka družina in vsak ljubitelj živali. Čeprav je biti pasji vodnik nekaj najlepšega, to prinaša tudi odgovornost in skrb. Začne se s tem, da svoj dom pripravite na prihod psa in si priskrbite tudi ustrezno pasjo opremo.
GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij je organizirala prvo senzorično ocenjevanje piva, ki je potekalo v sodelovanju z Inštitutom za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije (IHPS). Gre za pomembno aktivnost akcijskega načrta strateškega razvojno-inovacijskega partnerstva SRIP HRANA s področja trajnostne pridelave hrane.
»Čokolada je zakomplicirana gospodična. Pri delu z njo je treba biti zelo pozoren, saj je treba paziti na več dejavnikov, kot sta vlaga in temperatura. Če je prevlažno in temperature niso prave, se namreč na čokoladi lahko poznajo bele lise. S čokolado moraš delati dobesedno v rokavicah,« navdušeno opisuje Hana Kotar, ki ustvarja čokolade, tortice in sladoled pod blagovno znamko Mama Paula.
Na Brdu pri Kranju je 19. in 20. maja potekala 3. konferenca o lokalni e-mobilnosti. To je bila po dolgem času prva tovrstna konferenca, ki je potekala v živo. Sicer po strogih varnostnih ukrepih zaradi COVID-19, vendar pa so bili udeleženci navdušeni, da so se končno spet lahko srečali v živo.
Nihče ne mara obiska pri zobozdravniku in najraje bi ga izpustili, vendar ker si želimo zdrave zobe to preprosto ni mogoče. Zobni kamen je največji krivec za mnoge probleme v ustni votlini - slab zadah, vnetje in krvavljenje dlesni, ki nastane iz oblog zaradi nezadostne higiene ustne votline.
Si želite okusnega kosila, pa vam je ponovno zmanjkalo časa? Bi radi, da vaša družina tudi med tednom uživa v uravnoteženi prehrani? Mercator predstavlja novost, pripravljene jedi Mali šef za vsakodnevni obrok, ki so nastale v sodelovanju z ekipo Mali šef Slovenije.
Pri Natureti so skupaj s slovenskimi čebelarji ustvarili prvo gorčico z gozdnim medom, ki sledi najvišjim standardom kulinarike - Delno mleta gorčica z gozdnim medom, ki jo je na svoje police v okviru projekta Moje znamke postavil Mercator. Mercator kot Moje znamke izpostavlja najbolj cenjene domače blagovne znamke in z dobavitelji sodeluje pri ustvarjanju inovativnih izdelkov, ki pridobivajo nove generacije zvestih kupcev.
»Vesel in ponosen sem, da se s svojimi telekomunikacijskimi storitvami širimo tudi v Ljubljano. Ena prvih sosesk, kjer bomo z našimi storitvami prisotni, je Novo Brdo s skoraj 500 stanovanji. Gradnja naj bi bila končana jeseni,« je izpostavil Andrej Boštjančič, direktor operaterja Omrežje, ki je dodal, da imajo v prihodnje namen pokriti večji del prestolnice.
Staranju ne moremo pobegniti, lahko pa se nanj pripravimo. Del procesa staranja so tudi gube in gubice, ki jih lahko s pravilno in pravočasno nego malce omilimo. Prve gube se začnejo pojavljati med 25. in 30. letom starosti, odvisno od tipa kože. Pri normalni do mastni koži je ta proces kasnejši, medtem ko se pri občutljivejši gubice pojavijo prej. Kdaj ukrepati? Z bolj kakovostno nego za kožo in gube je priporočljivo pričeti po 30. letu. Kako ukrepati? Za vas imamo nekaj nasvetov.
Jelka Verk je oblikovalka in solastnica blagovne znamke More than beauty. Je prva na svetu, ki je ustvarila kreacije, ki jih lahko posamezniki naročijo kot ukrojen model (že razrezano) in nato edinstveno ter personalizirano jakno sami zašijejo. Z modo in oblikovanjem modernih oblačil se ukvarja zadnji dve leti. Ideja je nastala iz njenega več kot 20-letnega delovanja, prirejanja in organiziranja različnih dogodkov. Med drugim je tudi lastnica licence Miss Slovenije.