Prijavljeni ste kot
9. mar. 2021
Kar se je še pred meseci zdelo nemogoče, se je zgodilo. Eden največjih gradbenih poslov v zgodovini Slovenije, gradnja drugega tira železniške proge Divača–Koper, je v času Janševe vlade padel v roke enemu od Kučanovih ljudi iz Foruma 21 Stojanu Petriču oziroma njegovi družbi Kolektor. Očitno bomo znova žrtve razvpitega »nacionalnega interesa«, ki ga poosebljajo liki, kot so Ivan Zidar, Hilda Tovšak in Dušan Črnigoj.
3. jan. 2021
Državna revizijska komisija na čelu s predsednikom Samom Červekom je tik pred novim letom sprejela protipraven sklep, s katerim je zelo verjetno gradnjo drugega tira železniške proge Divača- Koper enormno podražila. Pišemo, za kaj gre.
23. dec. 2020
Državna revizijska komisija je kot neutemeljene zavrnila zahtevke za revizijo, ki so jih v postopku pravnega varstva pri oddaji posla za glavna gradbena dela na drugem tiru med Divačo in Koprom vložili štirje kitajski ponudniki. S tem je odločila o vseh sedmih vloženih zahtevkih za revizijo pri oddaji tega javnega naročila.
25. okt. 2020
Kot vse kaže, bomo Slovenci preplačali tudi drugi tir železniške proge Divača- Koper, tako kot smo preplačali avtoceste in TEŠ 6. Družba 2TDK pod okriljem vlade je namreč zdaj protipravno (!) iz razpisa izločila vse kitajske gradbenike.
6. okt. 2020
Dušan Zorko predčasno zapušča položaj generalnega direktorja projektnega podjetja 2TDK, ki ga je nastopil januarja lani. O menjavi uprave družbe, katere član je poleg Zorka tudi Marko Brezigar, danes razpravlja nadzorni svet družbe, so za STA potrdili v projektnem podjetju. Na čelu 2TDK od srede prihaja Pavle Hevka, v upravo pride še Iztok Černoša.
30. avg. 2020
Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je v intervjuju za Reporter pojasnil, katero železniško in cestno infrastrukturo bodo začeli graditi že v naslednjih dveh letih. Predstavil je, kako bi lahko Slovenija v logistiki izkoristila svojo geostrateško lokacijo.
18. jun. 2020
Stvari pri izvajanju projekta drugi tir gredo po besedah predsednice SAB in nekdanje infrastrukturne ministrice Alenke Bratušek "v hudo napačno smer". Opozorila je, da bi morebiten prenos 2TDK na katerokoli drugo pravno osebo ali poseganje v razpis za glavna dela, ki je že v teku, močno podražilo in podaljšalo izvedbo projekta.
10. jun. 2020
Infrastrukturni minister Jernej Vrtovec od družbe 2TDK pričakuje spoštovanje smernic EU na področju javnega naročanja, ko gre za izvajalce iz tretjih držav in kjer obstaja nevarnost socialnega dumpinga. Pričakuje pa, da bo 2TDK sledil časovnici projekta drugi tir. Razpis za glavna dela je v teku, v 2TDK računajo, da bodo pogodbo podpisali letos.
27. feb. 2020
Namera najverjetnejše bodoče vladne koalicije, ki je v koalicijski pogodbi predvidela proučitev možnosti prenosa družbe 2TDK in gradnje drugega tira na Slovenske železnice (SŽ), je po mnenju ministrice za infrastrukturo, ki opravlja tekoče posle, Alenke Bratušek nenavadna. Prenos bi bil po njenih besedah tudi pravno-formalno zahteven.
17. feb. 2020
Državna revizijska komisija je ugodila zahtevku za revizijo pri razpisu za gradnjo viadukta Glinščica pri drugem tiru, ki ga je podal konzorcij podjetij Markomark Nival in Ekorel. "Čeprav je 2TDK upravičeno dvomil o višini zidu za referenco, je napačno postopal, ko je razveljavil razpis," je za STA pojasnil predsednik komisije Samo Červek.
14. feb. 2020
Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek za revizijo pri razpisu za gradnjo viadukta Glinščica na železniški progi Divača-Koper, ki ga je podal prvotno izbrani konzorcij podjetij Markomark Nival, Nival Invest in Ekorel, je poročala TV Slovenija. Nov razpis bo po njihovih informacijah najverjetneje objavljen prihodnji teden.
3. feb. 2020
Poslanca SAB in bivšega ministra za Kohezijo Marka Bandellija zelo skrbi, kdo po odstopu vlade Marjana Šarca nadaljeval »čudovito« delo infrastrukturne ministrice Alenke Bratušek.
2. feb. 2020
Kakšen je izkupiček po skoraj letu in pol vlade Marjana Šarca. Kateri so bili plusi in minusi za »navadne« ljudi in za gospodarstvo. Zakaj si na vseh ključnih projektih oziroma področjih zasluži oceno nezadostno.
28. jan. 2020
Izvedenca, ki sta za Državno revizijsko komisijo preverila ustreznost višine zidu v Pesnici, ki jo je za referenco v razpisu za prečkanje Glinščice uporabil zavrnjeni konzorcij podjetij Markomark Nival, sta ugotovila, da je zid prenizek, je včeraj poročal POP TV. 2TDK in gradbinec imata tri dni časa, da se izjasnita o meritvah.
4. jan. 2020
Ljubljanski kriminalisti so po poročanju POP TV na zadnji dan lanskega leta vložili štiri kazenske ovadbe, povezane s sporno maketo za drugi tir. Ali je med ovadenimi tudi nekdanji okoljski minister Jure Leben, na policiji niso niti potrdili niti zanikali. Med lanskimi hišnimi preiskavami sicer ni bil med četverico osumljenih.
27. dec. 2019
Pobudniku referenduma o zakonu o drugem tiru Viliju Kovačiču ni uspelo zbrati 3000 podpisov, s katerimi je želel doseči še razpis referenduma o poroštvenem zakonu za drugi tir med Divačo in Koprom ter del tretje razvojne osi. Je pa Kovačič dopolnil ustavno pritožbo, s katero sodišče poziva, naj zadrži uveljavljanje in izvajanje tega zakona.
21. dec. 2019
Pobudnik referenduma o zakonu o drugem tiru Vili Kovačič, ki želi z referendumom izpodbijati še poroštveni zakon za drugi tir med Divačo in Koprom ter del tretje razvojne osi, je prepričan, da mu bo v naslednjih dneh uspelo zbrati 3000 podpisov. Zakon je po njegovi oceni škodljiv, saj poroštvo daje okoljsko in ekonomsko škodljivima projektoma.
15. dec. 2019
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek skuša prek svojega izvajalca Dušana Zorka na čelu družbe 2TDK milijardni posel gradnje drugega tira železnice Divača- Koper pripeljati v roke »posvečenih«. Pišemo, na kakšne načine si za to prizadeva.