Prijavljeni ste kot
19. jul. 2024
Če kliknete na spletno platformo youtube, se ne morete izogniti marketinškim idejam samooklicanega guruja Žana Nekrepa. Gospod v kratkih videoposnetkih Slovencem deli nasvete, kako čim lažje obogateti kar z domačega kavča.
25. sep. 2023
Konferenca SEMPL, ki vsako leto privabi skoraj 2.000 vodilnih strokovnjakov z najširšega področja marketinga, se po štirih letih vrača v Portorož.
7. jun. 2022
Po pregledu podatkov o poslovanju agencij v letu 2021 smo ugotovili, da so se prihodki Kokos agency povečali za skoraj 100 odstotkov. Za MM je direktor Tadej Glavan povedal, da se kakovost dela in odnos do strank odsevata v finančnem dosežku.
27. maj. 2022
Po tem, ko smo pri IAB Slovenija objavili izjemne podatke o vlaganjih v slovensko digitalno oglaševanje, je ta teden poročilo o vlaganjih objavila tudi evropska organizacija IAB Europe.
30. sep. 2020
Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić je po mnenju britanskega magazina SportsPro, ki je specializiran za blagovne znamke ter njihov vpliv v športu, med marketinško najbolj zanimivimi športniki na svetu. Enaindvajsetletni Ljubljančan na lestvici 50 športnikov v tem pogledu zaseda 36. mesto.
14. avg. 2019
»Ni nasprotja interesov med varovanjem podnebja in ustvarjanjem dobička.« To je misel marketinške delniške družbe, ki stoji v ozadju uspeha 16-letne Grete Thunberg.