Prijavljeni ste kot
16. dec. 2022
Epidemija je v zadnjih letih dodobra zamajala gostinski sektor in znova pokazala, da je prilagodljivost ena bistvenih lastnosti uspešnega poslovanja. Medtem, ko so nekateri gostinci doživeli žalosten konec, pa se je marsikdo uspešno prilagodil vsem novim izzivom, bodisi z dostavo hrane na dom, odprtjem zunanjih teras ali drugimi inovativnimi rešitvami.
15. dec. 2021
Optimalna izkoriščenost zaposlenih in virov v podjetju je že vrsto let težava, ki pesti veliko podjetij. Telefonski klici pri tem niso nikakršna izjema. Zaposleni na eni strani z nepotrebnimi in s svojim delom nepovezanimi klici podjetju povzročajo stroške, na drugi strani pa so velikokrat nedosegljivi za stranke. Veliko več pa podjetje stanejo izgubljene priložnosti, ker zaposleni niso dosegljivi ali niso uspeli priklicati pomembne stranke. Vsak telefonski klic je potencialna zgrešena poslovna priložnost.