Revija Reporter
Magazin

Nagle spremembe v gostinstvu

Reporter
265

16. dec. 2022 11:25 Osveženo: 11:32 / 16. 12. 2022

Deli na:

Epidemija je v zadnjih letih dodobra zamajala gostinski sektor in znova pokazala, da je prilagodljivost ena bistvenih lastnosti uspešnega poslovanja. Medtem, ko so nekateri gostinci doživeli žalosten konec, pa se je marsikdo uspešno prilagodil vsem novim izzivom, bodisi z dostavo hrane na dom, odprtjem zunanjih teras ali drugimi inovativnimi rešitvami.

Kaže, da je socialno distanciranje spremenilo vedenje potrošnikov in v gostinsko dejavnost prineslo spremembe, ki bi lahko trajale še dolgo časa. 

Dostava hrane

Dostava hrane je bila popularna že pred samo krizo, med zaprtjem družbe pa je za veliko koga predstavljala edino možnost preživetja. Ljudje smo se navadili udobja ter hitrosti dostave in domnevamo lahko, da bo za spletno ali telefonsko naročanje hrane v prihodnjih letih še naprej veliko povpraševanja.

Ključno pa je ponuditi brezhibno izkušnjo za uporabnika, od izbire prek plačila do izpolnitve naročila, za kar potrebujemo dobro postavljen sistem.

Uvajanje zaposlenih

Gostinski sektor se, kot še v številnih drugih dejavnostih, srečuje s pomanjkanjem kadra ter preobremenjenostjo zaposlenih. Hitro in učinkovito uvajanje novih zaposlenih, brez nepotrebnega pritiska na sedanje zaposlene, še nikoli ni bilo tako pomembno. Pri tem nam lahko bistveno pomaga celovit program s preprostim uporabniškim vmesnikom.

Tehnologija

Da bi se lahko prilagodili novim trendom, nadaljevali in izboljšali poslovanje, bodo morali gostinci torej vlagati v sodobno tehnologijo. Od učinkovitega in celovitega POS sistema, spletnega naročanja hrane, naročanja pri mizah, QR menijev, brezstičnega plačevanja,..

TRONpos GASTRO je profesionalna blagajniška rešitev za vodenje gostinskih lokalov in restavracij. Prednost je popolna prilagodljivost sistema zahtevam uporabnikov, vodjem gostinskih lokalov in hkrati zagotavlja napredna orodja za hitrejšo in kvalitetnejšo postrežbo gostov. Z uporabo TRONpos daljinskega naročanja bistveno pohitrimo postrežbo in zmanjšamo možnost napak pri naročilih, hkrati pa nam omogoča tiskanje računov kar ob mizi naših gostov.

TRONqr digitalni meni je spletna aplikacija, s katero zagotovimo gostom enostaven in hiter pregled menija na katerem koli telefonu in tako zmanjšamo uporabo klasičnih menijev. S QR menijem lahko od naših gostov pridobimo tudi povratno informacijo o zadovoljstvu s hrano in postrežbo.

Kako naprej?

Kaže, da je eno najzahtevnejših obdobij za gostinski sektor v večji meri za nami. Zdravstvena kriza je jasno pokazala, kako pomembno je, da pri vsakodnevnem delovanju ne stagniramo in se prilagajamo novim trendom.

Bistveno pa je, da se na spremenjeno delovanje panoge tudi v prihodnosti, pripravimo z nekaj premišljenimi rešitvami že danes. Pri tem vam lahko pomagajo celovite poslovne rešitve podjetja Comtron, ki je eno izmed vodilnih podjetij na področju sistemskih integracij in poslovne programske opreme v Sloveniji.