Revija Reporter
Slovenija

So zgrešeni klici potencialne zgrešene poslovne priložnosti?

Promo
13 450

15. dec. 2021 8:53 Osveženo: 10:24 / 15. 12. 2021

Deli na:

Optimalna izkoriščenost zaposlenih in virov v podjetju je že vrsto let težava, ki pesti veliko podjetij. Telefonski klici pri tem niso nikakršna izjema. Zaposleni na eni strani z nepotrebnimi in s svojim delom nepovezanimi klici podjetju povzročajo stroške, na drugi strani pa so velikokrat nedosegljivi za stranke. Veliko več pa podjetje stanejo izgubljene priložnosti, ker zaposleni niso dosegljivi ali niso uspeli priklicati pomembne stranke. Vsak telefonski klic je potencialna zgrešena poslovna priložnost.

Zaposleni na eni strani z nepotrebnimi in s svojim delom nepovezanimi klici podjetju povzročajo stroške, na drugi strani pa so velikokrat nedosegljivi za stranke. Veliko več pa podjetje stanejo izgubljene priložnosti, ker zaposleni niso dosegljivi ali niso uspeli priklicati pomembne stranke. Vsak telefonski klic je potencialna zgrešena poslovna priložnost.



»Pravilna, predvsem pa učinkovita ureditev telefonije je za podjetje ključnega pomena.«

Nove tehnologije omogočajo spremljanje in analizo telefonskih klicev. Izsledki uvedbe teh rešitev v različnih organizacijah kažejo, da že sama uvedba nadzora povzroči zmanjšanje stroškov za nepotrebne telefonske klice. Še pomembneje pa je, da ima podjetje vpogled, kje se izgubljajo klici, kdo ima največ zgrešenih klicev, kateri klici so neodgovorjeni, kdaj je treba stranko klicati nazaj idr. Nova orodja omogočajo tudi snemanje klicev kar omogoča pregled teh pogovorov za potrebe šolanja, reševanja reklamacij ali nadzor uspešnosti. Obvestila o zgrešenih klicih kot e-pošta in možnost povratnega klica direktno iz aplikacije ali e-pošte, olajšajo nadzor nad zgrešenimi klici in povečajo učinkovitost zaposlenih.

»V večjih organizacijah sta spremljanje in analiza telefonskih klicev nujna, saj je le tako mogoče zajeziti nepotrebne stroške in poiskati rezerve.«

TRONCallView je napredna rešitev za spremljanje in analizo telefonskega prometa srednjih in velikih podjetij. Skrbi za zbiranje, obdelavo in upravljanje vseh informacij o klicih ne glede na to, ali gre za dohodne ali odhodne klice. Omogoča pregled podatkov po različnih parametrih (status klicev, dolžina klicev, smer klicev, karakteristične številke itd.), ustrezne analize in poročila ter vsebuje informacije o dohodnih in odhodnih klicih. Ker gre za spletno aplikacijo, je njena uporaba enostavna, uporabniki pa ne potrebujejo posebnega seznanjanja z uporabo.

Razširjena verzija TRONCallView je primerna za uporabo predvsem v klicnih centrih, saj omogoča vizualni pregled nad zasedenostjo agentov, statistiko klicev, aktivnostjo telefonskih linij,…
 
Podjetje Comtron d.o.o., sistemski integrator z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju informacijskih tehnologij, nudi malim in velikim podjetjem individualno strokovno svetovanje, celovito izvedbo oz. postavitev telefonskih central in popolno optimizacijo telefonije po meri podjetja. Več na www.comtron.si ali prodaja.ing@comtron.si.