Kot smo izvedeli, je podjetnik Peter Pišek šele dva dni po množičnem zboru krajanov Lopate, ki je bil v petek, 15. marca 2019, začel negirati, kar je poprej govoril na javni obravnavi na občini Celje z dne 13. marca 2019.
Za časnik Delo je Pišek v ponedeljek, 18. marca 2019, izjavil, da projekt, kot je objavljen in ki predvideva rušenje hiš, ni več aktualen in da naj bi to krajanom povedala tudi gospa z ministrstva, vendar je niso slišali. Obenem je priznal, da je bil sam z vsem dobro seznanjen, medtem ko so prizadeti krajani, ki so se zdaj že drugič množično zbrali, povedali, da jim nihče do zadnjega ni niti omenil, da se bo kar koli takega gradilo. Slišati je tudi bilo, da se je Pišek sprenevedal, kje ima eden od krajanov hišo, predvideno za rušenje, čeprav gre za njegovega bližnjega soseda.
Predstavnik Civilne iniciative Lopata Sebastijan Sintič je dejal, da je Pišek na obravnavi poskušal krajane zavajati z gradnjo ceste, saj ni želel govoriti o ničemer drugem: »Hvalil se je, kako bo ta cesta šla mimo Lopate, ko pa smo se vsi uprli, je v nedeljo začel govoriti o novi fazi projekta. Za zdaj piše, da je to faza ena, tej bo v prihodnje sledilo neznano število faz. Sicer se pa lahko vprašamo, kaj je doslej naredil kot dolgoletni predsednik KS Ostrožno, v katero sodi Lopata, in zdaj kot podpredsednik te krajevne skupnosti, za javno dobro Lopatčanov? V petnajstih letih nismo dobili enega pločnika, medtem ko si je zase naredil cesto, da je lažje zgradil logistični center ter naredil nasipe. Po njegovih trditvah je bilo to zelo poplavno območje, čeprav v resnici na tem območju Lopate sploh ni bilo nikoli poplav.«
V Civilni iniciativi opozarjajo, da sodi Celje med občine z najslabšim zrakom v Sloveniji, največji vpliv onesnaženosti v celjski kotlini se vidi v številu rakastih obolenj ter drugih bolezni. Glede na to, da celjska občina poskuša zmanjšati onesnaženost, potem je presenetljivo, čemu dovoli gradnjo takšnega velikega logističnega centra, ki se povsem zavajajoče imenuje Mali logistični center, znotraj spalnega naselja in to takoj izza protihrupne ograje ob avtocesti Ljubljana – Maribor.
Drugi problem je varnost prebivalcev Lopate, kajti vozniki tovornjakov, ki se bodo tu zadrževali, bodo imeli proste izhode. Že zdaj je znano, da lahko pride do kriminala. Dokaz za to je bližnje počivališče OMV in Petrol na Lopati, kjer so zaradi droge, kriminala in prostitucije ves čas prisotni policisti.
V CI Lopata se sprašujejo, kje bo čez deset let živel podjetnik Peter Pišek, saj govori, da se bo izselil zaradi hrupa. Hrup ene same hladilne komore tovornjaka je namreč tako močan, da morajo krajani imeti zaprta vsa okna.
Vse to ne pomeni, da krajani Lopate niso pripravljeni na kompromisno rešitev. Strinjajo se z gradnjo povezovalne ceste do obstoječega logističnega centra Petra Piška z namenom, da se razbremeni lokalna cesta mimo Medloga, saj se na tem območju dobesedno sredi hišnih dvorišč vozijo tovornjaki.