Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Zračna luknja: zakaj je letališče Jožeta Pučnika napol mrtvo


Ko je Janševa vlada leta 2007 Aerodrom Brnik preimenovala v Letališče Jožeta Pučnika, so se nekateri neokusno šalili, da bo nesrečni Pučnik ob morebitni megli spet zaprt. Toda bolj kot z meglo imajo nemški lastniki edinega pravega letališča v Sloveniji danes težave s počasi rastočim številom potnikov, dolgoročno strategijo razvoja in prometno infrastrukturo

KOLAZ finair-bobo.jpg
Bobo
Letalo družbe Finnair na letališču Jožeta Pučnika

Dejan Steinbuch
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Zakaj je v primerjavi konkurenčnimi letališči ljubljansko letališče Jožeta Pučnika napol mrtvo? Kaj delamo narobe, da so nas prehiteli vsi sosedje?

Kaj počnejo v Zagrebu, v Beogradu, v Celovcu bolje od Ljubljane in kako se je ta znašla v  »tretji ligi« letališč, ki ne dosegajo dveh milijonov potnikov.



Kako so slovenske vlade zlagoma zavozile letališče in kakšen upravitelj je v resnici nemški Fraport.

Zakaj je 27 letov na dan, kolikor naj bi jih letošnjo poletno sezono v povprečju pristalo na »Pučniku«, za letališče, kot je Brnik, klavrna številka.

Kaj so razlogi, da ljubljansko letališče hira, in ali je upanje, da se pobere.

Reporter Plus

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.


Naročite Reporter

Že imate račun?

Prijavite se

Začnite preizkusno naročnino za samo 1,99 €!


Registracija

Z naročnino na Reporter Premium dobite:

  • Aktualni spletni članki
  • Podkast (predčasno - 6 ur prej)
  • Digitalna številka vnaprej
  • Arhiv preteklih številk
  • Tedenski pregled z urednikom
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.