Zračna luknja: zakaj je letališče Jožeta Pučnika napol mrtvo
Ko je Janševa vlada leta 2007 Aerodrom Brnik preimenovala v Letališče Jožeta Pučnika, so se nekateri neokusno šalili, da bo nesrečni Pučnik ob morebitni megli spet zaprt. Toda bolj kot z meglo imajo nemški lastniki edinega pravega letališča v Sloveniji danes težave s počasi rastočim številom potnikov, dolgoročno strategijo razvoja in prometno infrastrukturo
Zakaj je v primerjavi konkurenčnimi letališči ljubljansko letališče Jožeta Pučnika napol mrtvo? Kaj delamo narobe, da so nas prehiteli vsi sosedje?
Kaj počnejo v Zagrebu, v Beogradu, v Celovcu bolje od Ljubljane in kako se je ta znašla v »tretji ligi« letališč, ki ne dosegajo dveh milijonov potnikov.
Kako so slovenske vlade zlagoma zavozile letališče in kakšen upravitelj je v resnici nemški Fraport.
Zakaj je 27 letov na dan, kolikor naj bi jih letošnjo poletno sezono v povprečju pristalo na »Pučniku«, za letališče, kot je Brnik, klavrna številka.
Kaj so razlogi, da ljubljansko letališče hira, in ali je upanje, da se pobere.
Začnite preizkusno naročnino za samo 1,99 €!
Z naročnino na Reporter Premium dobite:
- Aktualni spletni članki
- Podkast (predčasno - 6 ur prej)
- Digitalna številka vnaprej
- Arhiv preteklih številk
- Tedenski pregled z urednikom