Koliko dobička bi konzorcij družb pod vodstvom MarkoMark Nival kljub daleč najnižji ponujeni ceni za gradnjo nadvoza čez dolino Glinščice še vedno ustvaril.
Zakaj obstaja nevarnost, da bi bila končna cena izgradnje drugega tira namesto 1,2 milijarde evrov celo za polovico višja.
Kakšen bi bil zaslužek konzorcija okoli družbe Kolektor CPG od Stojana Petriča, če bi uspeli dobiti projekt Glinščica.
Kaj je Scharo presenetilo v zvezi z ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek.
Za koliko se je zvišala najnižja cena za izgradnjo druge cevi predora Karavanke, potem ko je moral DARS ponoviti razpis.
Kakšno je mnenje našega sogovornika o delu državne revizijske komisije ter kdo bi moral imeti zadnjo besedo pri izboru ponudnikov.
Kaj je bil glavni razlog, da Slovenija v zadnjih letih ni pridobila več denarja iz evropskih skladov za izgradnjo svoje infrastrukture.
V čem se Schara strinja z dosedanjo evropsko komisarko iz Slovenije Violeto Bulc.
VSE TO IN ŠE VEČ V INTERVJUJU Z ALEKSANDROM SCHARO V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24