moški Dobra karma

To se zgodi, ko spustite prepričanja o tem, kdo ...

Rikki Neave Svet24.si

Je šestletnika zadavil 13-letnik? Golo truplo ...

EQ1YG1GWsAAj0Oi Reporter.si

Miro Haček: Brez največje parlamentarne stranke ...

Fištravec Svet24.si

Andrej Fištravec se poslavlja od mestne politike

86695155_10157860848386093_854939220525973504_o Necenzurirano

Zato bi se morali bati Orbana in njegovih ...

Anja Baš Njena.si

Slovenska pevka prvič postala mamica

klara-perko Njena.si

Sanjski moški: Klara se je v šovu slekla do ...

Slovenija

Intervju: Aleksander Schara, najcenejši ponudnik za razvpiti projekt Glinščica

Deli na:
Intervju: Aleksander Schara, najcenejši ponudnik za razvpiti projekt Glinščica

Aleksander Schara - Foto: Bobo

Aleksander Schara je predstavnik konzorcija družb MarkoMark Nival, Nival invest in Ekorel, ki so ga pri firmi 2TDK za izgradnjo drugega tira železnice Divača- Koper obtožili za ponarejanje referenc. Schara to odločno zavrača. V intervjuju za Reporter razloži, zakaj bo prav projekt Glinščica ključen za ceno celotnega drugega tira.

Koliko dobička bi konzorcij družb pod vodstvom MarkoMark Nival kljub daleč najnižji ponujeni ceni za gradnjo nadvoza čez dolino Glinščice še vedno ustvaril.

Zakaj obstaja nevarnost, da bi bila končna cena izgradnje drugega tira namesto 1,2 milijarde evrov celo za polovico višja.

Kakšen bi bil zaslužek konzorcija okoli družbe Kolektor CPG od Stojana Petriča, če bi uspeli dobiti projekt Glinščica.

Kaj je Scharo presenetilo v zvezi z ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek.

Za koliko se je zvišala najnižja cena za izgradnjo druge cevi predora Karavanke, potem ko je moral DARS ponoviti razpis.

Kakšno je mnenje našega sogovornika o delu državne revizijske komisije ter kdo bi moral imeti zadnjo besedo pri izboru ponudnikov.

Kaj je bil glavni razlog, da Slovenija v zadnjih letih ni pridobila več denarja iz evropskih skladov za izgradnjo svoje infrastrukture.

V čem se Schara strinja z dosedanjo evropsko komisarko iz Slovenije Violeto Bulc.

VSE TO IN ŠE VEČ V INTERVJUJU Z ALEKSANDROM SCHARO V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24

loading...
Loading...