Da bo pri gradnji drugega tira vse transparentno že dolgo poslušamo od politikov in podpornikov projekta. Prav tako, da bo finančno vzdržen in da se bo obrestoval državi in Luki Koper in Slovenskim Železnicam, predvsem pa da finančno ne bo obremenil davkoplačevalcev, ker je načrt financiranja zastavljen tako, da se bo 1.2 milijardna naložba financirala pravzaprav sama od sebe. Pa se bo?
Slovenski ekonomist Maks Tajnikar je prepričan, da se ne bo. Tajnikar namreč trdi, da prispevki s katerimi nameravajo pokrivati dela na drugem tiru ne bodo zadoščala, da bi se drugi tir dejansko "financiral sam".
Po Tajnikarjevem prepričanju bo gradnjo pokrivala država z davkoplačevalskim denarjem. Zato meni, da bi bilo celo bolj smiselno, če bi država državljanom ponudila obveznico in bi s tem denarjem pokrili projekt, kot pa da bomo davkoplačevalci plačevali kredite pri tujih bankah.
VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24