Danes je izjemna sopranistka, ki s svojimi vlogami navdušuje publiko doma in v tujini, to je nedavno v Mariboru dokazala tudi z zahtevno vlogo Gioconde v istoimenski operi.
V intervju spregovori o svoji zanimivi glasbeni poti, ki jo je vodila tudi v nekatera znamenita svetovna operna prizorišča, kot sta denimo veronska Arena in Teatro Colón v Buenos Airesu.
Pove tudi, kakšno vlogo imajo v njeni karieri njene vzornice in zakaj je za opernega pevca bolj kot sam zunanji izgled pomembna odrska in glasovna prezenca.
Kot operna pevka avdicijam ni najbolj naklonjena in meni, da bi bilo lepo, če bi agenti oziroma umetniški vodje prišli pevce, ki jih zanimajo, pogledat v kakšni predstavi.
Spregovori pa tudi o tem, zakaj je prepričana, da umetnost presega tudi politične in druge delitve in zakaj se ji ne zdi prav, da nekatere koncertne hiše v trenutnih razmerah brezglavo umikajo s sporeda dela ruskih skladateljev ali nastope ruskih umetnikov, tudi če ti niso nikoli zagovarjali vojne v Ukrajini.
VEČ V TISKANI IZDAJI IN TRAFIKI24