Podjetno zastavljena in podprta za televizijske razmere z zajetnim proračunom je bila prva sezona serije dokaj tvegan eksperiment HBO. Televizija je upala, da bodo elementi, ki so knjižno serijo Pesem ledu in ognja pisatelja Georgea R. R. Martina najprej naredili uspešnico, nagovorili tudi televizijsko občinstvo, da bo epska domišljijska zgodba z magijo, zmaji in živimi mrtveci, katere glavni adut so bili vendarle vpadljivi liki in dinastične spletke, podobno kot bralce obsedla tudi gledalce.
Martinove knjige so se brale kot napeti zgodovinski romani, njegovi zapleti niso prizanašali »dobrim« likom, sploh pa se je z razvojem zgodbe brisala meja med dobrimi in slabimi. Podobno je bilo s serijo, v kateri je denimo vitez, zapleten v incestno razmerje s sestro kraljico, v prvi epizodi v smrt pahnil dečka, pa se nato v naslednjih sezonah razvil v kompleksen lik, poln protislovij, in stopil na pot odrešitve.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTER MAGAZINA IN TRAFIKI24