Prijavljeni ste kot
13. sep. 2020
»Ustvarimo boljši svet,« je eden od sloganov verige trgovin Lidl, kjer trdijo, da želijo s pozitivnim zgledom vplivati na celotno družbo in tako naprej navajajo všečne besede vredne kandidatke za mis sveta. Pa je njihov trud za boljši svet le črka na papirju oziroma reklamni slogan za molžo potrošnikov ali je kaj na tem? Bržčas odvisno od tega koga vprašate. Prav zanimivo bi bilo videti, kaj bi na ta slogan rekle šivilje v prenatrpanih tovarnah v Bangladešu in Mjanmaru.
6. avg. 2019
V Hoferju so se odzvali na Reporterjev članek o primerjavi cen istih izdelkov v slovenskih in avstrijskih trgovinah Hofer, v katerem smo izpostavili višje cene, ki jih morajo za določene izdelke kupovati slovenski kupci.
9. apr. 2017
Na poslovni sistem Mercator, ki zaposluje okoli 22.000 ljudi in ustvari okoli 2,6 milijarde evrov prihodkov, je oko spet vrgla politika.