Taksisti kot politično orodje: ko se podre pravljica o izkoriščevalskem Uberju
Minuli teden je Uber po dveh neuspelih poskusih le prišel v Slovenijo. Novica, na prvi pogled podobna tisti o odprtju Ikee pred leti: olajšanje ob večji ponudbi na trgu in bolj zdravi konkurenci. V resnici pa ni čisto tako. Uber bo deloval le v ljubljanski regiji, vozniki bodo lahko samo taksisti z licenco, dovoljen je le prevoz oseb. Slovenski Uber torej ne bo »klasičen«, kot ga poznajo drugod, ampak bo klicna platforma, ki bo izvajalce prevozov povezovala z uporabniki. Prav tako bo obvezna uporaba taksimetra.
V Slovenijo je končno prišel Uber – zakaj ni takšen, kot ga poznajo v tujini, in zakaj ne bo prinesel poštenih cen na trgu taksi/avtomobilskega prevoza.
Čemu je pri predstavitvi Uberja tako energično sodelovala tudi ameriška ambasada.
Zakaj zaradi slovenske zakonodaje Uber ne bo mogel biti cenejši od klasičnih taksijev.
Zakaj točna cena vožnje ne bo mogla biti znana vnaprej in zakaj se bo sčasoma podražila.
Kje se v zgodbi o ameriški multinacionalki in slovenskih taksisti znajde povprečen uporabnik?
Ustvarite brezplačen uporabniški račun in odklenite ta članek!
Začnite preizkusno naročnino za samo 1,99 €!
RegistracijaZ naročnino na Reporter Premium dobite:
- Aktualni spletni članki
- Podkast (predčasno - 6 ur prej)
- Digitalna številka vnaprej
- Arhiv preteklih številk
- Tedenski pregled z urednikom