Reporter
Reporter
Naroči

Taksisti kot politično orodje: ko se podre pravljica o izkoriščevalskem Uberju


Minuli teden je Uber po dveh neuspelih poskusih le prišel v Slovenijo. Novica, na prvi pogled podobna tisti o odprtju Ikee pred leti: olajšanje ob večji ponudbi na trgu in bolj zdravi konkurenci. V resnici pa ni čisto tako. Uber bo deloval le v ljubljanski regiji, vozniki bodo lahko samo taksisti z licenco, dovoljen je le prevoz oseb. Slovenski Uber torej ne bo »klasičen«, kot ga poznajo drugod, ampak bo klicna platforma, ki bo izvajalce prevozov povezovala z uporabniki. Prav tako bo obvezna uporaba taksimetra.

UBER-pl.jpg
Primož Lavre
Primerjava cen prevoza do letališča Brnik dveh taksi družb Metro, Wizi Easy in Uberja pokaže minimalne razlike v ceni, kar pod vprašaj postavlja konkurenčnost multinacionalke.

Dejan Steinbuch
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

V Slovenijo je končno prišel Uber – zakaj ni takšen, kot ga poznajo v tujini, in zakaj ne bo prinesel poštenih cen na trgu taksi/avtomobilskega prevoza.

Čemu je pri predstavitvi Uberja tako energično sodelovala tudi ameriška ambasada.

Zakaj zaradi slovenske zakonodaje Uber ne bo mogel biti cenejši od klasičnih taksijev.

Zakaj točna cena vožnje ne bo mogla biti znana vnaprej in zakaj se bo sčasoma podražila.

Kje se v zgodbi o ameriški multinacionalki in slovenskih taksisti znajde povprečen uporabnik?

Reporter Plus

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.


Naročite Reporter PLUS

Že imate račun?

Prijavite se

Ustvarite brezplačen uporabniški račun in odklenite ta članek!


Začnite preizkusno naročnino za samo 1,99 €!

Registracija

Z naročnino na Reporter Premium dobite:

  • Aktualni spletni članki
  • Podkast (predčasno - 6 ur prej)
  • Digitalna številka vnaprej
  • Arhiv preteklih številk
  • Tedenski pregled z urednikom
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.