Uber je storitev Uber Pet, namenjeno lastnikom hišnih ljubljenčkov, za zdaj uvedel le v Zagrebu, a jo namerava širiti tudi v druga mesta. Uporabniki za omenjeno storitev morajo doplačati 2,5 evra na vožnjo.
Enako storitev je, prav tako samo v Zagrebu, že junija uvedla tudi platforma Bolt, kjer znesek doplačila za prevoz hišnega ljubljenčka ni fiksen, ampak je odvisen od prevožene razdalje.
Uber Croatia je imel lani po podatkih portala Poslovna Hrvatska približno 990.000 evrov prihodkov, kar je za skoraj 56.000 evrov manj kot predlani. Dobiček je znašal okoli 127.000 evrov, dosežena čista marža pa 12,77 odstotka.
Bolt Services HR, ki ponuja tudi dostavo hrane, je lani medtem ustvaril 2,23 milijona evrov prihodkov, kar je za 2,31 milijona evrov manj kot v letu 2022. Dobiček je znašal dobrih 93.000 evrov, čista marža pa 4,19 odstotka.
Direktorica hrvaškega Uberja Morena Šimatić je za Bloomberg Adria konec februarja povedala, da so lani v primerjavi z letom 2019 dosegli 40-odstotno rast, glede na leto 2022 pa 30-odstotno rast. Konkretnih številk o tržnem deležu ni želela razkriti.
Dejala je, da dodatnih storitev, kot sta Uber Eats in Uber Groceries, na Hrvaškem v bližnji prihodnosti še ne bo, da pa bo kmalu na voljo storitev Uber Rental, ki omogoča najem avtomobila prek aplikacije. Pojasnila je tudi, da nenehno raziskujejo morebitne nove trge za širitev, med njimi tudi Slovenijo in Srbijo.
Direktor hrvaškega Bolta Tomislav Lukačević je konec lanskega leta za Tportal.hr medtem dejal, da je Bolt na prvi dan uvedbe prevozov imel nekaj več kot 500 voženj, v petih letih delovanja pa skupno več kot 32 milijonov.
Celoten taksi trg na Hrvaškem je po njegovih besedah sicer zrasel s povprečnih 650.000 voženj na mesec v letu 2018 na 1,5 milijona voženj na mesec v letu 2023.