Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Tudi »kompromisni« DDV bi bil najbolj usoden za Reporter


Vladni predlog o višji obdavčitvi tiska naj bi po zadnjih informacijah nekoliko »omilili« v poslanskih klopeh. Kot je znano, vlada predlaga, da bi tisk namesto z dosedanjo nižjo 8,5 odstotno stopnjo obdavčili z osnovno 20 odstotno stopnjo. Predlog ni koalicijsko usklajen, saj mu nasprotujejo zlasti v SLS in Desusu, pomisleke pa imajo tudi v NSI in predsednik DL Gregor Virant.

reporter_naslovke.JPG
Primož Lavre

Igor Kršinar
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Po zadnjem predlogu, ki ga nekateri imenujejo kompromisni, naj bi obdavčili »zgolj« tisk, ki se prodaja v kolportaži, ne pa tudi prodaje v naročninah. A ta ukrep bi najbolj prizadel prav najmanjše medijske hiše, ki imajo nizko naklado in največ revij prodajo v kioskih.

Med slednjimi je tudi Reporter, ki se večinoma prodaja v prosti prodaji. V prvem trimesečju 2012 je bilo po podatkih Slovenske oglaševalske zbornice v povprečju prodanih 10.207 izvodov revije Reporter, od tega 2.922 naročnikom, 7.285 pa v kolportaži.

Veliko manj oškodovani bi bili dnevni časopisi, ki v veliki večini svoje izvode prodajo naročnikom, zelo malo pa v kolportaži. V prvem trimesečju je bilo v povprečju prodanih 45.440 izvodov Dela, od tega 39.541 naročnikom, 5.899 pa v prosti prodaji. V drugem trimesečju je bilo prodanih 44.036 izvodov Dela, od tega 38.042 naročnikom, 5.957 pa v kioskih. Slovenske novice so se v prvem trimesečju prodajale povprečno po 73.719 izvodov, od tega 55.970 naročnikom, 17.749 pa v prosti prodaji. V drugem trimesečju so v povprečju prodali 71.559 izvodov Slovenskih novic, od tega 54.638 naročnikom, 16.921 pa v kolportaži.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

Dnevnik se je v prvem trimesečju v povprečju prodajal v 36.391 izvodih, od tega 33.285 naročnikom in 2.984 v prosti prodaji. V drugem trimesečju pa so v povprečju prodali 35.424 izvodov Dnevnika, od tega 31.940 naročnikom in 3.150 v kioskih. Večer se je v prvem trimesečju prodajal v povprečju v 31.150 izvodih, od tega 28.099 naročnikom in 3.051 v kolportaži. V drugem trimesečju so v povprečju prodali 29.799 izvodov Večera, od tega 26.812 naročnikom, 2.905 pa v kioskih. Finance so v prvem trimesečju v povprečju prodali 11.171 izvodov, od tega 10.787 naročnikom in 384 v prosti prodaji. V drugem trimesečju pa so v povprečju prodali 11.317 izvodov, od tega 10.940 naročnikom in 377 v kolportaži.

Tako imenovani kompromisni predlog bi najbolj usodno škodoval Reporterju in revijam, ki se prodajajo večinoma v kolportaži, medtem ko dnevnih časopisov in revij z veliko naročniki skorajda ne bi prizadel. V Združenju novinarjev in publicistov smo opozorili na problematiko medijske pluralnosti, ki bi bila v primeru višje obdavčitve nižja. Je mar v interesu sedanje vlade oziroma sedanje vladajoče koalicije, da iz medijskega prostora izgine Reporter in da bo slovenski tisk še manj pluralen?


 

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.