zahi hawass Svet24.si

Resnični Indiana Jones

david cameron, kijev Svet24.si

Britanski zunanji minister z izjavo prestopil ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

hisa tomc LJ-pl007 Reporter.si

To so hiše, ki jih evropski poslanci Zver, Tomc ...

roglic Ekipa24.si

Zdaj je znano, kje bo Primož Roglič koval formo ...

Tudi Brad Pitt je obupal .. Odkrito.si

Koga briga Barbariga?!

1714382871-006-cel-oli-240428-lv-1714382855842 Ekipa24.si

Celjani mislijo resno! Snubili Modrića in ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Tino Mamić: Vipavska bi brez dvoma lahko postala slovenska Toskana

Deli na:
Tino Mamić: Vipavska bi brez dvoma lahko postala slovenska Toskana

Foto: Primož Lavre

Kot zgodovinar, novinar, publicist in turist, ki z družino rad obišče tuje kraje, je Tino Mamić, kandidat Liste Čaven za ajdovskega župana, toliko bolj pozoren na to, kaj vse manjka in je moteče v Ajdovščini: »Vipavska bi brez dvoma lahko postala slovenska Toskana, seveda pa bi jo morali tudi urejati tako.«

Možnosti v turizmu je zelo veliko, ničesar posebnega ni treba odkrivati na novo, je prepričan 42-letni Tino Mamić, dovolj je le povzeti dobre zglede iz francoske Provanse in italijanske Toskane. Ob tem omeni, da je na Vipavskem veliko starih, avtohtonih vinskih sort, ki bi jih lahko tako kot v sosednji Italiji ponujali na bencinskih črpalkah v košaricah skupaj z znanimi izdelki Vipavske doline, med njimi prepoznavni blagovni znamki  – Fructalove sokove in testenine iz Mlinotesta.

Zakaj že doslej ni bila uresničena ta podjetna in povsem preprosta ideja? Tino Mamić hudomušno odvrne: »Verjetno zato, ker sedanji župan Marjan Poljšak na avtu nima vinjete, da bi potoval naokoli in spoznaval tuje prakse: »Govorijo,, da se najraje zadržuje v Ajdovščini in se z nikomer ne srečuje. Lahko bi dejali, da je občina prav zato zelo izolirana, saj ni nobenih stikov z drugimi. Tudi drugi županski kandidati so opozorili, da bi bilo treba občino odpreti, se povezovati in narediti enotno turistično blagovno znamko za celotno Vipavsko dolino.«

VEČ V TISKANI IZDAJI IN V TRAFIKI ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE.