Možnosti v turizmu je zelo veliko, ničesar posebnega ni treba odkrivati na novo, je prepričan 42-letni Tino Mamić, dovolj je le povzeti dobre zglede iz francoske Provanse in italijanske Toskane. Ob tem omeni, da je na Vipavskem veliko starih, avtohtonih vinskih sort, ki bi jih lahko tako kot v sosednji Italiji ponujali na bencinskih črpalkah v košaricah skupaj z znanimi izdelki Vipavske doline, med njimi prepoznavni blagovni znamki – Fructalove sokove in testenine iz Mlinotesta.
Zakaj že doslej ni bila uresničena ta podjetna in povsem preprosta ideja? Tino Mamić hudomušno odvrne: »Verjetno zato, ker sedanji župan Marjan Poljšak na avtu nima vinjete, da bi potoval naokoli in spoznaval tuje prakse: »Govorijo,, da se najraje zadržuje v Ajdovščini in se z nikomer ne srečuje. Lahko bi dejali, da je občina prav zato zelo izolirana, saj ni nobenih stikov z drugimi. Tudi drugi županski kandidati so opozorili, da bi bilo treba občino odpreti, se povezovati in narediti enotno turistično blagovno znamko za celotno Vipavsko dolino.«
VEČ V TISKANI IZDAJI IN V TRAFIKI ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE.