Revija Reporter
Slovenija

Skrivnost zgodbe o uspehu družinskega podjetja Pekarna Pečjak

Alma Glumac
1.019

20. mar. 2022 20:00

Deli na:

Silvester Pečjak

Primož Lavre

Pekarna Pečjak je družinsko podjetje, katerega začetki segajo v leto 1972, ko je gospod Stanislav Pečjak ustanovil obrat za proizvodnjo keksov. Danes s 50-letno tradicijo proizvodnje visokokakovostnih prehrambnih izdelkov in letnim prometom 39 milijonov evrov v letu 2021 zaposluje 385 ljudi.

Blagovna znamka Pekarna Pečjak izbrana kot najbolj zaupanja vredna blagovna znamka za kruh in pekovsko pecivo. Zaposlujejo skoraj 400 ljudi in so prisotni v več kot desetih evropskih državah.

Ko se je leta 2001 gospod Stanislav upokojil, je vodenje uspešno rastoče družbe prevzel njegov 27-letni sin Silvester Pečjak. Kar bi prestrašilo marsikoga, njega ni.

Na prvo mesto Silvester Pečjak kot direktor postavlja zaposlene, tako je bilo tudi v času pandemije. Danes zaposlujejo okoli 400 ljudi.

Širina prodajnega programa, razvejena mreža prodajnih mest – 20 lastnih trgovin, 22 potujočih trgovin ter prodajna mesta večine trgovcev in bencinskih servisov in močna lastna distribucija partnerjem zagotavljajo zaupanje v odličnost izdelkov in storitev Pekarne Pečjak.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24