Slovenija in Italija ter Balkan in vse do Ukrajine
Cementarna, ki letno proizvede več kot 850 tisoč ton cementa, oskrbuje preko 300 poslovnih kupcev doma in v tujini. Najpomembnejši izvozni trg je sosednja Italija, sledita Hrvaška ter Bosna in Hercegovina. Na teh dveh trgih želijo v bodoče še rasti, saj je blagovna znamka Salonit Anhovo v regiji še vedno sinonim za cement najvišje kakovosti. Anhovski cement z API (American Petroleum Instititue) certifikatom uporabljajo tudi za naftne vrtine v Ukrajini.
O kakovosti cementa iz slovenske cementarne pričajo tudi arhitekturni in gradbeni presežki, kot so viadukt Črni Kal, Nordijski center v Planici, Termalija v Termah Olimje, Univerzitetni kampus Livade, Tomanov park v Ljubljani in ljubljanska mošeja.
Vlaganje v najsodobnejše tehnologije za zmanjševanje emisij
Z intenzivnim vlaganjem v razvoj zadnjih 15 let je cementarna Salonit Anhovo postala ena izmed tehnološko najsodobnejših in najučinkovitejših linij za proizvodnjo cementa v Evropi.
Vlagajo v najboljše razpoložljive tehnologije – BAT (Best Available Technologies), s katerimi izboljšujejo energetsko učinkovitost in zmanjšujejo vpliv cementarne na okolje. V naslednjih letih načrtujejo investicije v pridobivanje električne energije iz obnovljivih virov – do leta 2023 nameravajo na področju »stare« cementarne zgraditi sončne elektrarne.
Dolgoročna vizija Salonita Anhovo je postati brezogljična cementarna do leta 2035.