Ministrstvo oglaševanje pojasnjuje z željo sektorjev mleka, mesa in sadja po močnejši promociji slovenskih prehrambnih izdelkov. V opisu javnega naročila na ministrstvu pravijo, da so se za oglaševanje v tej oddaji odločili zaradi velike priljubljenosti in visoke gledanosti oddaje ter enega najvišjih promocijskih dosegov kuharske oddaje v Sloveniji.
Minister je na facebooku objavil del zapisnika seje Sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, ki se je odvila še pred razrešitvijo ministrice in njegovim prevzemom resorja. »Tam je bila sprejeta odločitev, da se slovenske živilske proizvode oglašuje tudi na oddaji 'Masterchef', z namenom promovirati slovenske živilske proizvode v gledanem terminu. Kajti velikokrat v preteklosti smo zmetali milijone, a dobili nič ali zelo malo 'muzike' za ta denar,« je ob tem zapisal Šarec.
Na seji 4. oktobra letos je bila med drugimi prisotna tudi tedanja ministrica Irena Šinko, ki jo je državni zbor na predlog premierja Roberta Goloba razrešil 13. oktobra.
Po tem je vodenje kmetijskega ministrstva začasno prevzel Šarec, ki pa si zaradi odločitve o oglaševanju na POP TV umiva roke.
»Ker sem najprej videl članek na Nova24, sem se spomnil krilatice "Šarec je kriv" izpred treh let. No, vsekakor rajši podprem promocijo kakovostne hrane, kakor pa neuporabnih hitrih testov za covid,« je danes na facebooku zapisal Šarec.