Revija Reporter
Slovenija

Mladim so telekomunikacijske storitve ključnega pomena

Reporter

12. avg. 2021 9:18 Osveženo: 9:21 / 12. 8. 2021

Deli na:

Andrej Boštjančič, direktor in lastnik podjetja Softnet

Barbara Reya

»Hitro in stalno dostopne telekomunikacijske storitve so v današnjem svetu nujne. Čeprav si nihče od nas ne predstavlja življenja s počasnim ali nestabilnim omrežjem, je mladim to danes še bolj pomembno, kot si lahko predstavljamo,« je ob svetovnem dnevu mladih, ki ga obeležujemo jutri, 12. avgusta, povedal Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet.

V Softnetu so nedavno poskrbeli za precej novosti, saj želijo svojim uporabnikom omogočiti kakovostno in stalno delujoče mobilno omrežje, ki bo na voljo praktično na kateremkoli koncu sveta. Ena izmed večjih novosti je E-SIM kartica, ki predstavlja ogromno tehnološko noviteto. Namesto navadne SIM-kartice uporabnik prejme zgolj QR-kodo, s katero preprosto zamenja mobilno napravo ali operaterja. »V današnjem hitrem tempu življenja je E-SIM kartica prednost, ki jo velja maksimalno izkoristiti, saj vzame le nekaj sekund,« izpostavi Boštjančič in doda, da je prav med mladimi to izredno priljubljena novost Softneta.

»Mladim je danes dostop do interneta in mobilnega omrežja ključnega pomena. V našem podjetju imamo ravno z mislijo na to storitvi VoWiFi in VoLTE, ki sta v času potovanj in počitnic še posebej priročni,« pove direktor. VoWifi omogoča uporabo vseh mobilnih komunikacij tudi brez signala mobilnega omrežja, pomemben je le dostop do brezžičnega omrežja WiFi. Prednost tega je, da so dohodni klici popolnoma brezplačni, odhodni pa se obračunajo glede na naročniški paket, kar je tudi eden od dejavnikov, ki je mladim zelo pomemben.

»Smo drugi ponudnik v Sloveniji s to storitvijo, na kar smo izredno ponosni,« doda Boštjančič. VoLTE omogoča prenos glasovne storitve iz 2G in 3G na LTE in 4G. To pomeni, da so govorne storitve možne tudi na signalu LTE. Prednosti so v HD zvoku, nižji porabi energije in hitrejši vzpostavitvi klica. »Smisel našega delovanja so zadovoljni uporabniki. Z novimi storitvami skrbimo za stalno posodabljanje ponudbe glede na želje in potrebe potrošnikov,« še zaključi Boštjančič.