Mali podjetniki pogosto ne vidijo smisla za iskanje IT-pomoči
Pri malih podjetnikih, ki računalnika pri svojem delu ne uporabljajo ves čas, je to nekako razumljivo. IT-podpora je lahko draga, kot mojstri na svojem področju pa se pogosto zanašajo na to, da bodo v primeru težav rešili tudi IT-izzive. A tu se pogosto zaplete in izkaže se, da takšni izzivi podjetnikom ukradejo precej dragocenega časa, ki bi ga lahko sicer namenili ukvarjanju s tem, kar najbolj znajo.
Nekatere izzive je pametno prepustiti drugim
Težave, s katerimi se podjetniki najpogosteje srečujejo, so težave s programsko opremo. Ko poteče licenca za računalniški program ali protivirusni program zazna varnostne grožnje, laični uporabniki pogosto ne vemo, kaj narediti. Tudi če strokovnjak težavo včasih reši z le nekaj kliki – zato tudi je strokovnjak –, lahko sami za iskanje rešitve porabimo kar nekaj časa.
Poseben izziv imajo pogosto tudi podjetniki, ki imajo le osnovno znanje angleškega jezika – ker je večina programov prav v angleščini, je zanje iskanje rešitve še težje.
Ni treba, da vas IT-podpora udari po žepu
Z mislijo na vse, ki si želijo tehnične izzive prepustiti strokovnjakom, hkrati pa iščejo cenovno ugodno rešitev, je Telekom Slovenije pripravil storitev IT-podpora. Storitev je na voljo že od 5 evrov na mesec* in podjetnikom omogoča:
• takojšnjo pomoč pri težavah z računalnikom,
• pomoč pri težavah z napravami, ki so priklopljene na računalnik,
• redno posodabljanje programov,
• napredne varnostne rešitve,
• ponastavljanje gesel,
• pomoč vse dni v letu,
• tehnično podporo v pisarni, pri delu od doma ali na oddaljeni lokaciji.
Da boste svoj čas lahko namenili le tistemu, kar počnete najbolje, naročite storitev IT-podpora in prepustite izzive, ki vam jemljejo dragoceni čas, strokovnjakom, ki so vam na voljo vse dni v letu.
Za dodatne informacije pokličite 080 70 70, pišite na poslovni@telekom.si ali obiščite prodajno mesto Telekoma Slovenije ali telekom.si/podjetniki.