profimedia-0840008601 Svet24.si

Polovica slovenskih zalog žlahtne kovine je v ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Kdo nas ima za norca? Počivalšek hvali slovensko avtomobilsko industrijo, Revoz pa odpušča 350 ljudi

Deli na:
Kdo nas ima za norca? Počivalšek hvali slovensko avtomobilsko industrijo, Revoz pa odpušča 350 ljudi

Gospodarski minister in prvak SMC Zdravko Počivalšek - Foto: Primož Lavre

»Avtomobilska industrija je eden glavnih stebrov našega gospodarstva z nadpovprečno dodano vrednostjo. So zgled premika od mišic k možganom,« je gospodarski minister Zdravko Počivalšek včeraj hvalil slovensko avtomobilsko industrijo. Danes je Revoz napovedal, da bo odpustil 350 ljudi.

Počivalšek izpostavlja tudi pripravljenost avtomobilskih podjetij na zeleni in digitalni prehod, za katerega bo Slovenija namenila 427 milijonov evrov v okviru evropskega Načrta za okrevanje in odpornost. Podjetja se vse bolj odločno pomikajo v digitalno dobo, žrtev pa je analogna delovna sila.

V novomeškem Revozu, kjer je proizvodnja zaradi pomanjkanja elektronskih delov, ki jih vgrajujejo v avtomobilske modele, letos stala skupaj nekaj več kot 70 dni, zaradi tega pa so ob slabi dve petini letos predvidene proizvodnje, so se odločili za prehod proizvodnje z dveh na poldrugo izmeno. S tem ukrepom naj bi bilo ob delo 350 zaposlenih.

Negotove razmere v avtomobilski industriji so posledica predvsem krize s polprevodniki, pa tudi drugih težav, ki so bodisi povezane z zdravstveno krizo covida-19 bodisi se pojavljajo na trgu sestavnih delov in surovin, so danes sporočili iz Revoza.

Kot prilagoditveni ukrep načrtujejo zmanjšanje obsega proizvodnje od srede novembra dalje. S tem ukrepom naj bi bilo prizadetih približno 350 zaposlitev, vodstvo podjetja pa se "zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju nove zaposlitve na trgu, ki sicer beleži veliko povpraševanje po zaposlenih".



Vodstvo podjetja je za pripravo prehoda proizvodnje z dveh izmen na eno izmeno in pol začelo pogovore s socialnimi partnerji. Omenjeni prehod sicer ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 650 na 480 vozil na dnevno, so pristavili.

Revoz je zaradi omenjene krize moral letos večkrat prekiniti proizvodnjo. Da bi ohranili konkurenčnost, pa je bilo Revozovo vodstvo primorano prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, so še zapisali.

Revoz sicer v približno dveh tretjinah kot edina Renaultova tovarna izdeluje model twingo. Izdelujejo še električni twingo ter modela clio in električni smart. Običajno dnevno izdela nekaj več kot 700 vozil. Zaposluje nekaj več kot 2400 ljudi.