Počivalšek izpostavlja tudi pripravljenost avtomobilskih podjetij na zeleni in digitalni prehod, za katerega bo Slovenija namenila 427 milijonov evrov v okviru evropskega Načrta za okrevanje in odpornost. Podjetja se vse bolj odločno pomikajo v digitalno dobo, žrtev pa je analogna delovna sila.
V novomeškem Revozu, kjer je proizvodnja zaradi pomanjkanja elektronskih delov, ki jih vgrajujejo v avtomobilske modele, letos stala skupaj nekaj več kot 70 dni, zaradi tega pa so ob slabi dve petini letos predvidene proizvodnje, so se odločili za prehod proizvodnje z dveh na poldrugo izmeno. S tem ukrepom naj bi bilo ob delo 350 zaposlenih.
Negotove razmere v avtomobilski industriji so posledica predvsem krize s polprevodniki, pa tudi drugih težav, ki so bodisi povezane z zdravstveno krizo covida-19 bodisi se pojavljajo na trgu sestavnih delov in surovin, so danes sporočili iz Revoza.
Kot prilagoditveni ukrep načrtujejo zmanjšanje obsega proizvodnje od srede novembra dalje. S tem ukrepom naj bi bilo prizadetih približno 350 zaposlitev, vodstvo podjetja pa se "zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju nove zaposlitve na trgu, ki sicer beleži veliko povpraševanje po zaposlenih".
Vodstvo podjetja je za pripravo prehoda proizvodnje z dveh izmen na eno izmeno in pol začelo pogovore s socialnimi partnerji. Omenjeni prehod sicer ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 650 na 480 vozil na dnevno, so pristavili.
Revoz je zaradi omenjene krize moral letos večkrat prekiniti proizvodnjo. Da bi ohranili konkurenčnost, pa je bilo Revozovo vodstvo primorano prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, so še zapisali.
Revoz sicer v približno dveh tretjinah kot edina Renaultova tovarna izdeluje model twingo. Izdelujejo še električni twingo ter modela clio in električni smart. Običajno dnevno izdela nekaj več kot 700 vozil. Zaposluje nekaj več kot 2400 ljudi.