Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

rudiger Ekipa24.si

Genialno! Rüdiger vratarju Reala pomagal pred ...

femme-fatale, femme-fatale-2023 Njena.si

Skrito v raju: Igralka blestela na fotografiranju ...

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Kako zelo se bo prehladila Slovenija, ko bo Nemčija začela kihati?

Deli na:
Kako zelo se bo prehladila Slovenija, ko bo Nemčija začela kihati?

Nemška avtomobilska industrija, na katero so zelo navezani tudi slovenski dobavitelji, je zaradi pandemije in ukrepov, povezanih z njo, doživela hud padec. Proizvodnja avtomobilov v Nemčiji se je skoraj ustavila, saj je aprila upadla za kar 97 odstotkov. - Foto: Reuters

Nemško gospodarstvo se bo zaradi posledic pandemije novega koronavirusa letos zelo skrčilo. Na udaru je zlasti izvozno močna nemška avtomobilska industrija, kar je slaba novica tudi za Slovenijo.

Pišemo o tem, zakaj bo slovensko okrevanje odvisno od tega, kako hitro bo okrevanje Nemčije.

Pišemo, kako velika je bila lani blagovna menjava med Slovenijo in kakšen delež predstavlja blagovna menjava z Nemčijo.

Pojasnimo, kolikšen je bil lani izvoz Nemčije in kam največ izvaža.

Pišemo o tem, kakšne so napovedi o gospodarskih posledicah pandemije in kdaj bi lahko nemško gospodarstvo spet raslo.

Pišemo, kdaj bo nemško gospodarstvo doživljalo najbolj črne dneve in za koliko se bo povečala brezposelnost.

Razložimo, kako bo nemška država pomagala svojemu gospodarstvu.

Pojasnimo, kaj slovenskemu izvozu napovedujejo na Gospodarski zbornici Slovenije.

Predstavimo tudi mnenje ekonomista Anžeta Burgerja, kaj se bo v prihodnosti zgodilo z globalizacijo, ali bo Nemčija še vedno močno izvozno gospodarstvo in kakšni bodo vplivi na slovensko gospodarstvo.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24

Foto: Naslovnica - Reporter št. 19, 2020