Konoplja Svet24.si

Konoplja zmore dekontaminirati zemljo, onesnaženo...

bakren žleb Svet24.si

Nepridipravi ukradli žlebove z mrliške vežice

1664388706-21082006-3809c5aa897e1de8855faa79abd1a63c Necenzurirano

Konec stečaja cerkvenega Zvona: izgubljenih 800 ...

PERNULA mala seva-xx Reporter.si

Poglejte to razkošje nad Izolo: največja posest ...

kidd doncic Ekipa24.si

Kakšno je najnovejše zdravstveno stanje Luke ...

Barron pred nekaj meseci .. Odkrito.si

Barron Trump - Za to je zaslužna slovenska kri!

pogacar 1 Ekipa24.si

Tako malo je manjkalo! Tukaj je posnetek, ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Anketa Večera: SDS tesno za petami SMC

Deli na:
Anketa Večera: SDS tesno za petami SMC

Foto: Bobo

 Dober teden dni pred volitvami po javnomnenjskih anketah še vedno vodi Stranka Mira Cerarja (SMC), a se ji je zelo približala SDS. Ta bi jo po statističnih projekcijah lahko prehitela, saj bi zanjo glasovalo slabih 24 odstotkov, za SMC pa slabih 23 odstotkov vprašanih. Rast podpore beležita DeSUS in NSi, ki sta prehiteli SD, kaže anketa Večera.

Zgoraj navedene statistične projekcije temeljijo na odgovorih samo tistih vprašanih, ki pravijo, da bodo v nedeljo zagotovo šli na volitve. Če pa se upošteva vse, ki so v anketi odgovarjali, bi SMC volilo 16,9 odstotka vprašanih, SDS 14,3 odstotka.

DeSUS bi dobil 4,4 odstotka, NSi 3,6 odstotka, SD 2,8 odstotka, vse ostale stranke pa manj kot dva odstotka glasov. ZaAB bi tako volilo 1,8 odstotka vprašanih, PS 1,6 odstotka, SLS in Združeno levico po 1,1 odstotka, SNS 0,9 odstotka, Verjamem 0,6 odstotka in DL 0,1 odstotka vprašanih. Tretjina jih še ne ve, komu bodo oddali svoj glas.

Nedeljskih volitev se bo po anketi zagotovo udeležilo 56,6 odstotka vprašanih. Da se bo verjetno udeležilo volitev, je povedalo 17,2 odstotka vprašanih, da se jih verjetno ne bo udeležilo, pa 7,2 odstotka vprašanih. Zagotovo se volitev ne bo udeležilo 13,9 odstotka vprašanih, medtem ko jih 5,1 odstotka še ne ve, ali bodo odšli na volitve ali ne.

Anketo je za Večer izvedlo podjetje RM Plus od 2. do 3. julija, anketirali pa so 700 naključno izbranih oseb. Vzorec temelji na aktualnem telefonskem imeniku.