Huda Kattan 3 Odkrito.si

Zelo huda podjetnica

MANCA ŠPIK IN EROSI (5 of 7) Svet24.si

Manca Špik: "Naježila se mi je koža in zajokala...

par Petisvet.si

Letnica našega rojstva nam točno določi partnerja

ypj, kurdinja, sirija, Svet24.si

Ko pride vojna k tebi, moraš biti pripravljen

sarah poroka Svet24.si

Bosta nekdanja kraljeva zakonca spet stopila pred ...

Branko Đurić Njena.si

Đuro pod nivojem

lea sirk gaber Njena.si

Lea Sirk ponosna na moža in njegove raziskovalne ...

Magazin

SOF: Oglaševalska agencija leta Agencija 101

Deli na:
SOF: Oglaševalska agencija leta Agencija 101

Foto: SOF - Agencija leta 2019 je postala Agencija 101

Ob zaključku 28. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki je potekal v četrtek in petek v Portorožu, so podelili nagrade. Agencija leta 2019 je postala Agencija 101, znamka leta je postala A1 Slovenija, novo, najprestižnejšo nagrado SOF SOF-a pa sta dobila A1 Slovenija in agencija Grey Ljubljana za kampanjo Lahkonočnice.

Oglaševalec leta 2018 je Droga Kolinska iz Atlantic Grupe, ki je naziv prejela za svoj strokoven in konsistenten nastop na trgu tako v letu 2018 kot tudi v daljšem časovnem obdobju, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice, ki festival organizira.

Oglaševalska osebnost je postala ustanoviteljica in direktorica Skupine Formitas Mojca Randl, najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov Nora production group. Naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov sta si razdelila Studio ritem in Domen Hudrap. Na festival Cannes Lions bosta kot mlada kreativca potovala Andraž Čelik in Tit Lončar.

Velike nagrade so dobile kampanje Lahko noč, nestrpnost! (Grey Ljubljana za A1 Slovenija), Laško - dolgoročno (Luna\TBWA za Pivovarno Laško Union), Skriti Escape Room (Agencija 101 za Unicef Slovenija) in Knjiga JB restavracija (Futura DDB za Restavracija JB). V posameznih tekmovalnih skupinah so podelili še zlate in srebrne nagrade.

Letošnji SOF je potekal pod geslom Jaz sem medij, ti si medij, vsi smo medij! Kot so pojasnili organizatorji, so se za to odločili v luči demokratizacije medijev, ki je s pomočjo spleta in vedno cenejših tehnologij nekoč pasivnega spremljevalca prelevila v ustvarjalca in distributerja vsebin. Za nagrade in priznanja se je letos potegovalo 365 del.

Loading...