duhovna pot Dobra karma

Ko drugi mislijo, da ste umrli, ste v resnici ...

horoskop_napoved_astrologija Svet24.si

Horoskop za četrtek, 4. junija

orban jansa Reporter.si

Ogrske nočemo, Prekmurja ne damo: 100 let po ...

andrej sisko stajerska varda bobo2 Svet24.si

Šiškova varda nadlegovala lastnika kampa

Necenzurirano prenos Necenzurirano

Ere Petra Vriska je konec

100913614_238493430776529_4655361849502988722_n Odkrito.si

Jan Oblak - Psa poslal s taksijem iz Slovenije v ...

hauser Njena.si

Glasbenik v bolečinah: Hauser okreva po operaciji

Magazin

SOF: Oglaševalska agencija leta Agencija 101

Deli na:
SOF: Oglaševalska agencija leta Agencija 101

Agencija leta 2019 je postala Agencija 101 - Foto: SOF

Ob zaključku 28. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki je potekal v četrtek in petek v Portorožu, so podelili nagrade. Agencija leta 2019 je postala Agencija 101, znamka leta je postala A1 Slovenija, novo, najprestižnejšo nagrado SOF SOF-a pa sta dobila A1 Slovenija in agencija Grey Ljubljana za kampanjo Lahkonočnice.

Oglaševalec leta 2018 je Droga Kolinska iz Atlantic Grupe, ki je naziv prejela za svoj strokoven in konsistenten nastop na trgu tako v letu 2018 kot tudi v daljšem časovnem obdobju, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice, ki festival organizira.

Oglaševalska osebnost je postala ustanoviteljica in direktorica Skupine Formitas Mojca Randl, najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov Nora production group. Naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov sta si razdelila Studio ritem in Domen Hudrap. Na festival Cannes Lions bosta kot mlada kreativca potovala Andraž Čelik in Tit Lončar.

Velike nagrade so dobile kampanje Lahko noč, nestrpnost! (Grey Ljubljana za A1 Slovenija), Laško - dolgoročno (Luna\TBWA za Pivovarno Laško Union), Skriti Escape Room (Agencija 101 za Unicef Slovenija) in Knjiga JB restavracija (Futura DDB za Restavracija JB). V posameznih tekmovalnih skupinah so podelili še zlate in srebrne nagrade.

Letošnji SOF je potekal pod geslom Jaz sem medij, ti si medij, vsi smo medij! Kot so pojasnili organizatorji, so se za to odločili v luči demokratizacije medijev, ki je s pomočjo spleta in vedno cenejših tehnologij nekoč pasivnega spremljevalca prelevila v ustvarjalca in distributerja vsebin. Za nagrade in priznanja se je letos potegovalo 365 del.

loading...
Loading...