Revija Reporter
Magazin

Dirka na Gorjancih v znamenju rekordne udeležbe

STA

11. jun. 2019 6:20 Osveženo: 6:22 / 11. 6. 2019

Deli na:

Avtomobilistična preizkušnja na Gorjancih, ki tudi tudi letos odpira serijo domačih gorsko-hitrostnih dirk, bo minila v znamenju jubilejne 30. izvedbe. Organizatorji pa za letos obljubljajo eno najbolj kakovostnih, v vsakem primeru pa najštevilčnejšo udeležbo, saj je prijavljenih kar 156 dirkačev iz osmih držav.

Jubilejev bo še več. Gre za avtomobilistično športno prireditev, ki ima najdaljšo tradicijo v Sloveniji, prva izvedba pa je bila na sporedu davnega leta 1969.

Največ dirkačev prihaja iz Slovenije in Hrvaške, saj bo tekma štela tudi za državni prvenstvi teh dveh držav. Obenem pa dirka šteje tudi za evropski pokal modernih (IHCC) in evropski pokal starodobnih vozil (HHCC). Viktor Levec, predsednik organizacijskega odbora, je na današnji tiskovni konferenci izrazil veliko zadovoljstvo nad odličnim odzivom dirkačev, sploh domačih, ki so precej presegli število iz preteklih sezon.

Eden izmed najmočnejših domačih adutov za visoko uvrstitev bo bržčas serijski državni prvak Milan Bubnič, ki nastopa z močno predelano Lancio Delto. Pivčan je član AMD Slovenija avto iz katerega izhaja tudi AŠD SA-I, ki bo dirko tudi letos pripravil v sodelovanju z AŠD Novo mesto. Skupaj bosta kluba zastopana s kar 13 dirkači.

Program letošnje dirke bo potekal po ustaljenem časovnem razporedu. Dirkaško dogajanje se odpre v soboto, ko bo ob 11. uri na sporedu prvi od treh treningov. Nedeljska dirka bo sestavljena iz dveh voženj, prve ob 10. in druge ob 13. uri. Dogajanje bo po napovedih spremljalo vroče in suho vreme, ki bo omogočalo hitre in atraktivne vožnje, morda celo lov na rekord steze, ki je v lasti Patrika Zajelšnika in znaša 1:38,88 minute (povprečna hitrost 156,55 km/h).

Zajelšnik bo na Gorjancih nastopil tudi letos, ponovno z vrhunskim prototipom Normo M20FC. Med njegove največje konkurente v prvi vrsti štejejo trikratni zmagovalec GHD Gorjanci, Čeh Vaclav Janik, francoski dirkač Sebastien Petit (oba Norma M20FC) ter Italijan Stefano Di Fulvoa (Osella PA30), ki je na Gorjancih leta 2016 senzacionalno slavil s prototipom starodobnikom.