Revija Reporter
Magazin

Ana Klašnja, balerina: Trdo delo je na prvem mestu, talent je samo deset odstotkov

Elvira Miše Miklavčič
876

14. jan. 2024 20:00

Deli na:

Ana Klašnja, priznana baletna solistka

Urša Premik/POP TV

Balerino Ano Klašnja smo lahko novembra občudovali v baletnem večeru Bolero, v predstavi Obredje se je do zadnjega diha borila za svoje življenje, medtem ko je bila v Ssss tista krhka, nežna balerina, kakršne smo je vajeni iz nekaterih drugih predstav. Človek ob tem kar težko verjame, da je profesionalnemu ljubljanskemu baletnemu odru zvesta že več kot 20 let. Čeprav ima, kot pravi, pred sabo morda še kakšno leto ali dve vrhunskega plesa, vse pogosteje razmišlja tudi o tem, kaj po baletni upokojitvi. V to so jo hočeš nočeš v preteklosti prisilile tudi poškodbe, ki so žal stalnica baletnega poklica.

V intervjuju med drugim pove, kakšen pomen ima zanjo predstava Hrestač, ki jo pleše odkar je bila ta premierno postavljena na oder do danes.

Pove tudi, kako je bilo po dolgem času v predstavi Sacre ponovno plesati z  Lukasom Zuschlagom, s katerim sta dolga leta v ljubljanskem Baletu skupaj gradila karieri.

Dotakne se tudi problematike medosebnih odnosov med baletniki, za katere pravi, da niso nič drugačni kot v kakšnem drugem kolektivu, pa tudi tega, kako je bilo, ko se je po vsega skupaj le 3 mesece in pol porodniške vrnila k baletu.

Sicer pa ne le kot žirantka v priljubljeni oddaji Slovenija ima talent, ampak tudi kot balerina verjame, da so trdo delo, močna volja, želja, strast in vztrajnost veliko bolj pomembni od talenta.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24