Revija Reporter
Magazin PLUS

(KRITIKA) Koreografske in dramaturške pomanjkljivosti, a dobri plesalci baleta Hamlet

Reporter
499

5. mar. 2025 12:14 Osveženo: 12:20 / 05. 3. 2025

Deli na:

Balet Hamlet

Darja Štravs Tisu

Z velikimi pričakovanji smo si ogledali balet Hamlet po Shakespearjevi literarni podlagi. Sploh zato, ker je koreograf Leo Mujić že ustvaril dokaj uspešno koreografsko stvaritev Veliki Gatsby. Po ogledani predstavi smo odšli mešanih občutkov z željo, da se predstava razvije še v boljšo in privlačnejšo, dramaturško bolj korektno in natančno.

Samo branje in razumevanja Shakespearjevega Hamleta je bilo s strani koreografa in režiserja Lea Mujića žal preveč površno, kar je povzročilo neprave poudarke in nerazjasnjene ključne dogodke, spet drugje prevelik poudarek na zgolj epizodnih prizorih. Tako na primer je ključni prizor dogajanja mišelovke zamegljen, nejasen ter premalo dodelan v svoji primarni sporočilnosti kot vrh dramaturškega loka. Dvor zaradi nejasnih razmerij odnosov in do samega prostora izgublja svojo pomembnost. Lahko bi našli še kako boljšo koreografsko rešitev za prizor molečega Klavdija in Hamleta, vsekakor pa je nuja po redefiniciji odnosa in pozicije Duha, tudi do Hamleta, kaka imenitnejša koreografska zamisel se z bolj poglobljenim študijem lahko kar hitro porodi.