Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

(KRITIKA) Koreografske in dramaturške pomanjkljivosti, a dobri plesalci baleta Hamlet


Z velikimi pričakovanji smo si ogledali balet Hamlet po Shakespearjevi literarni podlagi. Sploh zato, ker je koreograf Leo Mujić že ustvaril dokaj uspešno koreografsko stvaritev Veliki Gatsby. Po ogledani predstavi smo odšli mešanih občutkov z željo, da se predstava razvije še v boljšo in privlačnejšo, dramaturško bolj korektno in natančno.

hamlet DarjaStravsTisu_7134.jpg
Darja Štravs Tisu
Balet Hamlet

Reporter
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Samo branje in razumevanja Shakespearjevega Hamleta je bilo s strani koreografa in režiserja Lea Mujića žal preveč površno, kar je povzročilo neprave poudarke in nerazjasnjene ključne dogodke, spet drugje prevelik poudarek na zgolj epizodnih prizorih. Tako na primer je ključni prizor dogajanja mišelovke zamegljen, nejasen ter premalo dodelan v svoji primarni sporočilnosti kot vrh dramaturškega loka. Dvor zaradi nejasnih razmerij odnosov in do samega prostora izgublja svojo pomembnost. Lahko bi našli še kako boljšo koreografsko rešitev za prizor molečega Klavdija in Hamleta, vsekakor pa je nuja po redefiniciji odnosa in pozicije Duha, tudi do Hamleta, kaka imenitnejša koreografska zamisel se z bolj poglobljenim študijem lahko kar hitro porodi.

Reporter Plus

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.


Naročite Reporter

Že imate račun?

Prijavite se

Začnite preizkusno naročnino za samo 1,99 €!


Registracija

Z naročnino na Reporter Premium dobite:

  • Aktualni spletni članki
  • Podkast (predčasno - 6 ur prej)
  • Digitalna številka vnaprej
  • Arhiv preteklih številk
  • Tedenski pregled z urednikom
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.