(KRITIKA) Koreografske in dramaturške pomanjkljivosti, a dobri plesalci baleta Hamlet
5. mar. 2025 12:14 Osveženo: 12:20 / 05. 3. 2025


Balet Hamlet
Z velikimi pričakovanji smo si ogledali balet Hamlet po Shakespearjevi literarni podlagi. Sploh zato, ker je koreograf Leo Mujić že ustvaril dokaj uspešno koreografsko stvaritev Veliki Gatsby. Po ogledani predstavi smo odšli mešanih občutkov z željo, da se predstava razvije še v boljšo in privlačnejšo, dramaturško bolj korektno in natančno.
Samo branje in razumevanja Shakespearjevega Hamleta je bilo s strani koreografa in režiserja Lea Mujića žal preveč površno, kar je povzročilo neprave poudarke in nerazjasnjene ključne dogodke, spet drugje prevelik poudarek na zgolj epizodnih prizorih. Tako na primer je ključni prizor dogajanja mišelovke zamegljen, nejasen ter premalo dodelan v svoji primarni sporočilnosti kot vrh dramaturškega loka. Dvor zaradi nejasnih razmerij odnosov in do samega prostora izgublja svojo pomembnost. Lahko bi našli še kako boljšo koreografsko rešitev za prizor molečega Klavdija in Hamleta, vsekakor pa je nuja po redefiniciji odnosa in pozicije Duha, tudi do Hamleta, kaka imenitnejša koreografska zamisel se z bolj poglobljenim študijem lahko kar hitro porodi.
Celotna vsebina je na voljo le naročnikom.
Preberite celoten članek
Sklenite naročnino na Reporterjeve digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Postanite naročnik
- Spletna stran brez oglasov
- Ekskluzivne zgodbe, razkrita ozadja in poglobljeni intervjuji
- Izbrani članki iz tiskane izdaje Reporterja že v nedeljo ob 20. uri
- Dostop do digitalnega arhiva Reporterjevih člankov
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke