Sveta nebesa, kaj vse so sposobni izustiti moški, ko jim penis švigne kvišku
Novinarka Reporterja je preizkusila aplikacijo Tinder in bila šokirana nad odzivi. V tiskani izdaji razkrivamo, kako jo je poskušal zapeljati »Luka«.
Novinarka Reporterja je preizkusila aplikacijo Tinder in bila šokirana nad odzivi. V tiskani izdaji razkrivamo, kako jo je poskušal zapeljati »Luka«.
»A veš, da se je en resnično hud tip vnel zame, ampak je celih 19 let mlajši, kaj misliš, da imava kakšno prihodnost?« sem vprašala tesnega prijatelja, znanega televizijca Janeza. Odgovoril mi je: »Joj, Ana, ne!« »Ampak Brigitte in Emmanuelu Macronu pa dobro teče, čeprav je ona četrt stoletja starejša?« sem ugovarjala in Janez, navajen vseh mojih kapric, je vdano odvrnil: »Poskusi, a če končaš z zlomljenim srcem, si boš sama kriva!« Aha …
Zmenki med korono, jeziki ljubezni in načini komunikacije ter teme o pričakovanjih in strahovih so področja, ki so blizu Mileni Pleško, ustanoviteljici ekskluzivne in elitne agencije Aglaia, prve certificirane agencije za matchmaking v Sloveniji. Z osebnimi srečanji ter z nedeljskim druženjem s FB-skupino Pridi na kavo, v kateri je že okoli 700 članov, pomagajo številnim prihodnjim parom. Za Mileno Pleško, strokovnjakinjo za partnerstva in odnose, je bistvo vsega v odnosih, da dojamemo nujnost srečevanj, da se zavemo, da lahko »midva« nastane le tako, da se srečava jaz in ti. Zlasti med korono lahko čas še bolj izkoristimo za to, da z nekom poglobimo odnose in zgradimo most zaupanja.
Zmenki med korono, jeziki ljubezni in načini komunikacije ter teme o pričakovanjih in strahovih so področja, ki so blizu Mileni Pleško, ustanoviteljici ekskluzivne in elitne agencije Aglaia, prve certificirane agencije za matchmaking v Sloveniji. Z osebnimi srečanji ter z nedeljskim druženjem s FB-skupino Pridi na kavo, v kateri je že okoli 700 članov, v agenciji pomagajo številnim prihodnjim parom.
Prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg je napovedal, da bo v okviru največjega svetovnega družbenega omrežja kmalu zaživela aplikacija za zmenke. Med uporabniki Facebooka je 200 milijonov takšnih, ki so se označili za samske, podjetje pa jim želi po Zuckerbergovih besedah za razliko od Tinderja pomagati pri iskanju dolgoročnih partnerjev.