Prijavljeni ste kot
26. jul. 2019
Nesrečo tovornega vlaka pri Hrastovljah konec junija je povzročil zlom kretnice oz. ostrice kretnice, kažejo prve ugotovitve. Zakaj se je kretnica zlomila, bo ugotavljal neodvisni inštitut, je za STA povedal preiskovalec železniških nesreč in incidentov na ministrstvu za infrastrukturo Daniel Lenart.
16. jul. 2019
Minister za okolje in prostor Simon Zajc si bo danes ogledal vrtino na območju Hrastovelj, v kateri so po nesreči tovornega vlaka, ki se je zgodila pred tremi tedni, našli kerozin. Zajc si bo ogledal še vodarno Čepki in se na terenu sestal z delovno skupino, so sporočili z ministrstva.
7. jul. 2019
Po iztirjenju tovornega vlaka in izlitju 10.700 litrov kerozina pred dobrim tednom v predoru pri Hrastovljah so za danes popoldne v slovenski Istri napovedane prve obilnejše padavine. Slovenske železnice so ta teden sicer tla predora zaščitile z membrano, a krajane skrbi, da bi ob dežju kerozin pronical do njihovega edinega vodnega vira.
28. jun. 2019
Promet po železniški progi Divača-Koper, ki je od torkovega iztirjenja tovornega vlaka zaprta, bi lahko znova stekel danes do polnoči. Sprva so predvidevali, da bodo progo odprli ob 12. uri, a so se po posvetu z Agencijo RS za okolje (Arso) in Geološkim zavodom Slovenije odločili za izkop dodatnega materiala, v katerem bi lahko bil kerozin.
Po torkovem iztirjenju tovornega vlaka v predoru v Dolu pri Hrastovljah naj bi bila železniška proga Koper-Divača danes znova prevozna. Da bo res tako, bodo morali delavci po nesreči sanirati okoli 200 metrov poškodovane proge, ob tem bo potekalo tudi odstranjevanje onesnažene zemljine.
26. jun. 2019
V Rižanskem vodovodu zagotavljajo, da je vsa voda v njihovem sistemu vodooskrbe pitna in varna, a se po torkovi nesreči pripravljajo na to, da bo del kerozina odtekel v podtalnico in bodo prisiljeni izločiti vodni vir. Odjemalce prosijo za varčno uporabo, obenem pa pričakujejo, da bo imela sanacija območja prednost pred ponovnim odprtjem prometa.
V predoru Hrastovlje na železniški proti proti Kopru se bodo danes ukvarjali predvsem z odstranjevanjem posledic torkovega iztirjenja tovornega vlaka, po katerem je prišlo do iztekanja kerozina iz dveh tovornih cistern. Skušali bodo odgovoriti tudi na vprašanje, zakaj je prišlo do nesreče in ali je morda ogroženo vodno zajetje Rižane.