Konoplja Svet24.si

Konoplja zmore dekontaminirati zemljo, onesnaženo...

bakren žleb Svet24.si

Nepridipravi ukradli žlebove z mrliške vežice

1664388706-21082006-3809c5aa897e1de8855faa79abd1a63c Necenzurirano

Konec stečaja cerkvenega Zvona: izgubljenih 800 ...

PERNULA mala seva-xx Reporter.si

Poglejte to razkošje nad Izolo: največja posest ...

kidd doncic Ekipa24.si

Kakšno je najnovejše zdravstveno stanje Luke ...

Barron pred nekaj meseci .. Odkrito.si

Barron Trump - Za to je zaslužna slovenska kri!

pogacar 1 Ekipa24.si

Tako malo je manjkalo! Tukaj je posnetek, ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Tiskana

16. konferenca o medijskih trendih SEMPL v znamenju preporoda

Deli na:
16. konferenca o medijskih trendih SEMPL v znamenju preporoda

Letošnja konferenca SEMPL, že šestnajsta zapored, bo 27. in 28. novembra 2014 v Portorožu. Znani so že prvi govorci, ki se bodo v skladu z letošnjim sloganom »Prerojeni« (»Reborn«) posvetili ponovnemu rojstvu medijsko-komunikacijske panoge kot posledici nenehnih tehnoloških inovacij in družbenih sprememb. Med njimi so »guru kulskosti« Daniel Levine, mojster radijskega oglaševanja Ralph Van Dijk in strokovnjak s področja javnega nastopanja in odnosov z javnostmi Patrick Galvin.

Spoznanje, da je treba opustiti staro, da se zgodi novo, velja tudi za medijsko-komunikacijsko panogo, ki predvsem v zadnjem desetletju doživlja temeljito preobrazbo, kar je posledica vedno hitrejšega razvoja tehnologije, s tem pa tudi spremenjenih navad in vedenja ljudi. Letošnja konferenca medijskih trendov SEMPL s sloganom »Prerojeni« (»Reborn«) v središče postavlja ravno ponovno rojstvo panoge, ki se je po prvih obotavljajočih korakih že spravila na noge.

»Vsako jutro se zbudimo v novo realnost, v svet inovacij, kreacij in pripovedovanja zgodb. In bolj kot kdaj koli prej se medijski trendi vrtijo okoli ljudi. Okoli nas vseh, ki se ne prilagajamo več novi realnosti, temveč v njej preprosto živimo. In okoli vseh tistih, ki drugače sploh ne znajo razmišljati, ustvarjati in živeti. Prerojeni stopamo v prihodnost, lačni novega znanja, pripravljeni na vsakodnevne izzive in neomejeni s starim,« o vsebinski zasnovi letošnje konference SEMPL pripoveduje Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, organizatorja in lastnika blagovne znamke Sempl, ki dogodek organizira v partnerstvu z revijo Marketing magazin.

V Slovenijo prihajata guru trendov Daniel Levine in zvezda radijskega oglaševanja Ralph Van Dijk

Kakšni so trendi v medijsko-komunikacijski panogi tako po svetu kot v naši regiji, bodo udeleženci konference SEMPL izvedeli od ameriškega »lovilca na trende« Daniela Levina, ki so ga pri televizijski hiši CNN opisali kot največjega »guruja kulskosti«. Levine, sicer direktor newyorškega svetovalnega podjetja The Avant-Garde Institute, je namreč tudi urednik spletnega portala WikiTrend.org, kjer s pomočjo večstoglave mednarodne ekipe objavlja najnovejše ideje, izdelke in izkušnje z vsega sveta.

Vedno v trendu je tudi Ralph Van Dijk, svetovna avtoriteta na področju radijskega oglaševanja. Odkar je za svoj prvi radijski oglas leta 1987 prejel ugledno oglaševalsko nagrado Clio, je z vsem srcem zavezan temu mediju in ga strastno zagovarja na kreativnih delavnicah in predavanjih po vsem svetu. Letos bo tudi med govorci na prihajajočem festivalu kreativnosti Cannes Lions, kjer je lani vodil žirijo za radijsko oglaševanje. Njegova agencija Eardrum, ki deluje v Veliki Britaniji in Avstraliji, velja za največkrat nagrajeno kreativno radijsko agencijo na svetu.

Na Semplu tudi navdihujoči motivator Patrick Galvin in mojstrica digitalnega marketinga Marta Klepka

Za navdihujočega predavatelja velja tudi Američan Patrick Galvin, soustanovitelj podjetja The Galvanizing Group. Profesionalni govorec, strokovnjak za odnose z javnostmi in odnosni marketing je kot glavni motivator, ki spodbuja ljudi k akciji (ali »chief galvanizer«, kot se opiše), stotinam posameznikov in podjetij pomagal povečati kredibilnost, opaženost in prodajo. Na Semplu se bo posvetil moči marketinga od ust do ust (t. i. WOM-marketing).

Kako naj podjetja krmarijo v razdrobljenem digitalnem svetu, bo pojasnila strokovnjakinja za digitalni marketing Marta Klepka. Pri oglaševalski skupini Publicis Group je direktorica digitalnih inovacij za Srednjo in Vzhodno Evropo, poleg tega pa je tudi regijska direktorica Publicisovega raziskovalnega središča VivaKi Nerve Centre, kjer skrbi za razvoj globalnih digitalnih orodij in tehnologije v regiji.

Na odru 16. Sempla bo sicer svoja znanja in izkušnje v dveh dneh predajalo več kot dvajset mednarodnih in regijskih predavateljev. Več o njih bo znano v prihodnjih tednih.