»Imam sporočilo za vse anketarje, pišite me v uh. Nikoli več nočem slišati za vas,« je sloviti komik Jon Stewart povzel težave ameriških meritev javnega mnenja. Njegovo izrazje je bilo v resnici še precej bolj sočno, ampak bistven je izraz splošnega razpoloženja, ki je v dneh po volilnem torku prevzemalo mnoge Američane, sploh med poraženimi demokrati. V resnici meritve niti niso bile tako močno zgrešene, kot se zdi na prvi pogled, sploh na ravni celotnih ZDA. Zgolj s statističnega vidika so bile najbolj natančne v zadnjega četrt stoletja.
Denimo anketa, ki jo je nekaj dni pred volilnim torkom za ameriški javni radio NPR opravila organizacija Marist Poll z newyorške univerze Marist College, je kazala, da sta med registriranimi volivci oba kandidata izenačena. Končni rezultat je zmaga Trumpa za slaba dva odstotka (štetje sicer še vedno ni povsem končano), kar pomeni, da je meritev s statistično napako ± 3,3 odstotka pravilno zajela razpoloženje.