Revija Reporter
Svet

Fortenova s prodajo divizije zamrznjene hrane končala program prodaje neosnovnih dejavnosti

STA
311

30. sep. 2021 16:51 Osveženo: 16:55 / 30. 9. 2021

Deli na:

Predsednik uprave in član upravnega odbora Fortenova grupe Fabris Peruško

Fortenova

Hrvaška skupina Fortenova je zaključila postopek prodaje neosnovnih dejavnosti, uspešno je namreč zaključila še prodajo poslovne skupine zamrznjene hrane, ki vključuje tudi podjetje Ledo plus, družbi Nomad Foods. Fortenova bo iztržek v višini 615 milijonov evrov porabila za poplačilo dolga, s čimer bo zmanjšala zadolženost.

Predsednik uprave in član upravnega odbora Fortenova grupe Fabris Peruško je ob tem poudaril, da so s prodajo poslovne skupine zamrznjene hrane v regijo pripeljali strateškega partnerja, ki bo še naprej razvijal posel in se posvečal razvoju kultnih blagovnih znamk Ledo in Frikom.

"Pričakujemo tudi, da bo Nomad Foods v prihodnje pomemben poslovni partner v regionalni maloprodaji Fortenova grupe," je, kot so danes sporočili iz Fortenove, dodal Peruško.

Kot je poudaril, bo letošnje leto za Fortenovo leto preobrazbe. "Ne samo, da smo dokončali refinanciranje in prenos Mercatorja, kjer dosegamo načrtovane sinergije, uresničili smo tudi načrte v uspešni poletni sezoni, zdaj pa zaključili še načrtovano prodajo poslovne skupine zamrznjene hrane," je pojasnil.

Izvršni finančni direktor Fortenove James Pearson je pojasnil, da je Fortenova s prodajo področja zamrznjene hrane v celoti zaključila program prodaje neosnovnih dejavnosti in dosegla številne operativne izboljšave v svojih dejavnostih, s tem pa tudi prispevala k izboljšanju finančnih kazalnikov.

"Glede na jasno in kontinuirano doseganje zastavljenih ciljev v letu 2021 lahko Fortenova grupa zdaj resnično samozavestno zre v prihodnost, saj ta transakcija s poslovno skupino zamrznjene hrane spreminja naš finančni položaj in strukturo kapitala ter omogoča naložbe in rast naših zelo močnih dejavnosti v prihodnjih letih," je še dodal Pearson.

Poslovna skupina zamrznjene hrane vključuje podjetja Ledo plus na Hrvaškem, Ledo Čitluk v Bosni in Hercegovini in Frikom v Srbiji, pa tudi več povezanih podjetij na drugih trgih jugovzhodne Evrope. V portfelju ima blagovne znamke zamrznjene hrane in sladoledov, ki so vodilni na trgu in uživajo visoko prepoznavnost med potrošniki na Hrvaškem, v Srbiji in Bosni in Hercegovini, so še navedli v Fortenovi.

Fortenova se je za čiščenje portfelja odločila zaradi osredotočenosti na tri poslovne segmente - maloprodajo, prehrano in proizvodnjo. Poleg dejavnosti zamrznjene hrane se je umaknila iz gradbeništva in turizma, prodala pa je tudi največjega proizvajalca soli na Hrvaškem Solano Pag in vinsko klet Mladina Plus ter polikliniko Aviva.