Podjetniku Petru Pišku, ki zdaj poleg funkcije mestnega svetnika predseduje Sekciji za promet pri Obrtni zbornici Slovenije (je tudi predsednik Obrtne zbornice Celje in podpredsednik celjskega odbora SLS …), je bilo poprej zaupano tudi dolgoletno vodenje Krajevne skupnosti Ostrožno (vanjo sodi Lopata), zato so krajani Lopate verjeli, da zagotovo ne bo storil ničesar, kar bi bilo v škodo širše skupnosti.
Zakaj je bil na cesti, ki vodi mimo njegovega podjetja z velikim poslovnim objektom, odstranjen popolnoma nepoškodovan asfalt in zakaj betoniran in narejen kar osem metrov širok suh zadrževalnik?
Želeli smo izvedeti, zakaj Pišek širitve dejavnosti podjetja ne načrtuje na območjih izven kraja Lopata, ki so mu bila v preteklosti ponujena. Jaroslav Grajžl, predsednik Društva za našo vas Lopata, je pojasnil, da ni nobene potrebe po gradnji novega zahodnega izvoza in s tem metanja denarja skozi okno.
Kako je mogoče, da lahko zasebno podjetje HSF Logistics izvaja del dejavnosti v delu varovalnega pasu ob avtocesti in na območju, kjer poteka mednarodni plinovod?
Kakšno je pojasnilo Ministrstva za okolje in prostor, Ministrstva za infrastrukturo in Mestne občine Celje glede načrtovanega MLC Lopata in s čim je v primeru podjetja Pišek&HSF Logistics že seznanjeno Okrožno državno tožilstvo?
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24