Vlada bo do 5. junija objavila še tretji oglas, v katerem Urška Čepin zagovarja vladni predlog pokojninske reforme. Po burnih in večinoma negativnih odzivih javnosti je vladni urad za komuniciranje prva dva videa umaknil s spleta, a so ju uporabniki sami ponovno objavili.
Kazalo je, da tretjega posnetega oglasa s Čepinovo ne bomo videli in bo na spletu Slovence v nujnost reforme raje prepričeval igralec Bojan Emeršič, a je danes vodja vladnega urada za komuniciranje Darijan Košir za MMC potrdil, da bo video konca referendumske kampanje le objavljen.
Oglase je za vlado posnela oglaševalska agencija Futura v sodelovanju s spletnim portalom Vest.si, katerega solastnik je glavni piarovec socialnih demokratov Denis Sarkić. Po neuradnih podatkih naj bi vsak video vlado stal po 5000 evrov in če se o njem že tako govori, bi bilo škoda, da ga ne objavijo. Sploh pa si slabše reklame, kot si jo je naredila z oglasi s Čepinovo, vlada ne more narediti.
S takim načinom oglaševanja je bil nezadovoljen tudi premier Borut Pahor, ki je dejal, gre pri pokojninski reformi za preresno stvar, da bi jo jemali kot šalo.
PRVI POSNETEK S ČEPINOVO