Partnerstvo je družba Sport Media Focus v imenu kluba podpisala z Uradom Vlade RS za komuniciranje (UKOM), Slovensko turistično organizacijo (STO), Javno agencijo RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT) in Turizmom Ljubljana.
Namen tega partnerstva naj bi bila promocija znamke I feel Slovenia na kar 10 domačih tekmah lige NBA v sezoni 2019/2020 in sezoni 2020/2021, »predstavitev Slovenije kot države in turistične destinacije v polčasu tekme lige NBA, zagotovitev promocijskega razstavnega prostora in izvajanje promocijskih dejavnosti partnerjev na samem dogodku in drugo« zapišejo v vladnem gradivu.
Omenjeno partnerstvo naj bi prineslo tudi »krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.«
Za iskanje poslovnih priložnosti bo zato v Teksasu že marca letos poslovna konferenca kjer naj bi se odprle »edinstvene priložnosti sodelovanja slovenskih in ameriških podjetij« je še zapisano na spletni strani vlade. V projekt je vključena tudi AmCham.
Pobuda se sliši zelo obetavno, pri čemer se je treba zavedati, da denimo podobna srečanja v prejšnjih letih niso obrodila nekih sadov. V Katarju med svetovnim prvenstvom v rokometu leta 2015 so prišli šejki z denarjem do slovenskih poslovnežev a poslov je bilo na koncu sklenjenih bore malo oziroma nič.
Zato tudi ob tem partnerstvu velja določena mera previdnosti pri napovedovanju pozitivnih učinkov na slovensko gospodarstvo. Zna se namreč zgoditi, da bo partnerstvo prineslo zgolj prijetna potovanja v ameriško zvezno državo, ki je sicer 10 najmočnejše gospodarstvo na svetu.
Tudi Šarčeva vlada poskuša izkoristiti Lukamanijo: bodo vse, kar bomo imeli od tega, prijetna potovanja politikov v Teksas?
3. jan. 2020 12:15 Osveženo: 12:45 / 03. 1. 2020
Naši politiki se vedno radi kažejo z uspešnimi slovenskimi športniki, hodijo na tekme in navijajo jih spodbujajo, se fotografirajo s slovenskimi zastavami na tekmah oblečeni v barve ki jih nosijo naši športniki in podobno. Večkrat tudi izpostavijo pomen slovenskega športa. Ambasadorji Slovenije večkrat slišimo za naše tekmovalce v različnih športnih disciplinah tudi iz ust politikov. No vlada Marjana Šarca je šla še korak dlje. Vlada je namreč sklenila partnerstvo s košarkarskim klubom iz ameriške lige NBA Dallas Mavericks za katere igra Luka Dončič.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke