Revija Reporter
Slovenija

Slovenski košarkarji športno-marketinška zgodba zase

STA

22. nov. 2013 6:00 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017

Deli na:

Košarkarska zveza Slovenije in njeni sodelavci so v letu 2013 v športno-marketinški konkurenci leta 2013 povsem pokorili konkurenco. Konferenca Sporto v Portorožu jim je podelila večino svojih nagrad.

Za najboljše celovite marketinške aktivnosti je nagrado prejel eurobasket skupaj z družbo za komunikacije Zadrgo, za najboljše športno sponzorstvo je bil nagrajen partner KZS banka Hypo-Alpe-Adria, za najboljši oglas je dobil nagrado košarkarski televizijski spot Lepo je navijati za Slovenijo, za najboljšo digitalno komunikacijo pa so priznanje prejeli #junaki z družbenih omrežij z Zadrgo in KZS.

Za najboljšo moško znamko leta je komisija konference izbrala slovenskega košarkarskega reprezentanta Gorana Dragića, edino nagrado, ki ni imela povezave z letošnjim košarkarskim evropskim prvenstvom v Sloveniji, pa je prejela najboljša alpska smučarka sveta v minuli sezoni Tina Maze.

"Na KZS smo zelo veseli, da je komisija društva za marketing in konference Sporto izbrala večino naših projektov. Ta konferenca, ki praznuje deseto obletnico, je pokazala, da športni marketing v Sloveniji postaja vse bolj resen tudi v poslovnem svetu. V veliko čast nam je, da smo z našimi sodobno usmerjenimi projekti z majhnimi proračuni naredili premik v glavah javnosti, saj si pred tem nihče ni predstavljal, da bomo z vsem skupaj naredili tako pozitivno vzdušje," je po podelitvi nagrad povedal direktor košarkarskih reprezentanc Matej Avanzo.