Tako zelo nas skrbi za nacionalni interes in zastopanost slovenskih proizvajalcev v Mercatorju, da ga nočemo prodati tujcem, pri tem pa domači izdelki vseeno najdejo na police tujih trgovskih verig, pa še cenejši so kot pri "našem" najboljšem sosedu.
Slovenski jogurt v Hoferju cenejši kot v Mercatorju - kje je tu nacionalni interes?
Liter jogurta Ljubljanskih mekarn pod Hoferjevo blagovno znamko v trgovini tujega trgovca stane 0,99 evra, kar je skoraj pol ceneje kot v Mercatorju, kjer morate za praktično isti izdelek (ista maščoba in količina, druga je samo nalepka) vendar pod blagovno znamko Mu iz Ljubljanskih mlekarn, odšteti 1,90 evra. Le malce cenejši je isti joguret v LeClercu, kjer stane 1,49 evra.
Objavljamo odmev Mercatorja na pričujoči članek:
Cena tekočega jogurta Mu Ljubljanskih mlekarn je v prispevku primerjana s ceno tekočega jogurta Hoferjeve trgovske znamke, primerno pa bi bilo, da bi jo primerjali s ceno tekočega jogurta Mercatorjeve trgovske znamke. Slednji ima maloprodajno ceno 1,09 EUR, in je torej le 10 centov dražji od izdelka, s katerim se primerja. Poleg tega je izpostavljena tudi E.Leclercova akcijska cena, ne redna cena, ki znaša 1,8 EUR.