Revija Reporter
Slovenija PLUS

Bomo to res kdaj dočakali: od Ljubljane do Maribora z vlakom v 55 minutah

Igor Kršinar
1 6.621

24. jun. 2025 6:00 Osveženo: 8:21 / 24. 6. 2025

Deli na:

Po izgradnji drugega tira Divača–Koper nameravajo v Slovenskih železnicah zgraditi še povezavo do Brnika, dvotirne primestne regionalne proge in novo dvotirno progo med Ljubljano in Celjem.

Sašo Švigelj

V prejšnji številki Reporterja smo pisali o problematiki cestnih zastojev in rešitvah, ki jih predlaga aktualna vlada, med temi so tudi širitve avtocest s štiri- na šestpasovnice. Cestni promet bi bil bolj tekoč, če bi imeli v Sloveniji vsaj ustrezno železniško omrežje, po katerem bi lahko hitro potovali po državi. Zato smo ministrstvo za infrastrukturo vprašali, kakšni projekti so predvideni za hitrejše prometne povezave na železnicah in kdaj bodo realizirani.

Kot odgovarjajo, je v pripravi za intenziven zagon drugi investicijski cikel, v katerem bodo nadgradili obstoječe železniške proge, za katere je treba še predhodno sprejeti državne prostorske načrte, za krajše potovalne čase potniških vlakov, za zagotovitev taktnega prometa v območju primestnega prometa ter gradnjo novih prog za zagotovitev konkurenčnega železniškega prometa. Taktni vozni red bo omogočen z gradnjo dvotirnih železniških prog v območju primestnega prometa.