Reporter
Reporter
Naroči

Bomo to res kdaj dočakali: od Ljubljane do Maribora z vlakom v 55 minutah


V prejšnji številki Reporterja smo pisali o problematiki cestnih zastojev in rešitvah, ki jih predlaga aktualna vlada, med temi so tudi širitve avtocest s štiri- na šestpasovnice. Cestni promet bi bil bolj tekoč, če bi imeli v Sloveniji vsaj ustrezno železniško omrežje, po katerem bi lahko hitro potovali po državi. Zato smo ministrstvo za infrastrukturo vprašali, kakšni projekti so predvideni za hitrejše prometne povezave na železnicah in kdaj bodo realizirani.

potniski vlak-saso svigelj.jpg
Sašo Švigelj
Po izgradnji drugega tira Divača–Koper nameravajo v Slovenskih železnicah zgraditi še povezavo do Brnika, dvotirne primestne regionalne proge in novo dvotirno progo med Ljubljano in Celjem.

Igor Kršinar
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Kot odgovarjajo, je v pripravi za intenziven zagon drugi investicijski cikel, v katerem bodo nadgradili obstoječe železniške proge, za katere je treba še predhodno sprejeti državne prostorske načrte, za krajše potovalne čase potniških vlakov, za zagotovitev taktnega prometa v območju primestnega prometa ter gradnjo novih prog za zagotovitev konkurenčnega železniškega prometa. Taktni vozni red bo omogočen z gradnjo dvotirnih železniških prog v območju primestnega prometa.

Reporter Plus

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.


Naročite Reporter PLUS

Že imate račun?

Prijavite se
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.