Bomo to res kdaj dočakali: od Ljubljane do Maribora z vlakom v 55 minutah
24. jun. 2025 6:00 Osveženo: 8:21 / 24. 6. 2025


Po izgradnji drugega tira Divača–Koper nameravajo v Slovenskih železnicah zgraditi še povezavo do Brnika, dvotirne primestne regionalne proge in novo dvotirno progo med Ljubljano in Celjem.
V prejšnji številki Reporterja smo pisali o problematiki cestnih zastojev in rešitvah, ki jih predlaga aktualna vlada, med temi so tudi širitve avtocest s štiri- na šestpasovnice. Cestni promet bi bil bolj tekoč, če bi imeli v Sloveniji vsaj ustrezno železniško omrežje, po katerem bi lahko hitro potovali po državi. Zato smo ministrstvo za infrastrukturo vprašali, kakšni projekti so predvideni za hitrejše prometne povezave na železnicah in kdaj bodo realizirani.
Kot odgovarjajo, je v pripravi za intenziven zagon drugi investicijski cikel, v katerem bodo nadgradili obstoječe železniške proge, za katere je treba še predhodno sprejeti državne prostorske načrte, za krajše potovalne čase potniških vlakov, za zagotovitev taktnega prometa v območju primestnega prometa ter gradnjo novih prog za zagotovitev konkurenčnega železniškega prometa. Taktni vozni red bo omogočen z gradnjo dvotirnih železniških prog v območju primestnega prometa.
Celotna vsebina je na voljo le naročnikom.
Preberite celoten članek
Sklenite naročnino na Reporterjeve digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Postanite naročnik
- Spletna stran brez oglasov
- Ekskluzivne zgodbe, razkrita ozadja in poglobljeni intervjuji
- Izbrani članki iz tiskane izdaje Reporterja že v nedeljo ob 20. uri
- Dostop do digitalnega arhiva Reporterjevih člankov
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke