Anton Lukančič slika Svet24.si

37-letni Anton se je v ponedeljek odpeljal v ...

Bojan Manojlović Svet24.si

Bojan je Andrei pomenil nov začetek v življenju,...

aleksander-jereb Necenzurirano

Rekordni nakup v Radomljah: za posestvo odštel ...

milan kucan m24 Reporter.si

Šok za sončnega kralja Roberta Goloba: njegova ...

jason kidd luka doncic Ekipa24.si

Razočarani Dončić po novem porazu tudi o ...

Tamara Goričanec Odkrito.si

Zaradi tega još*e rastejo!

timi zajc Ekipa24.si

Njen največji junak: Zajca po izjemnem poletu ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Škandal: občina Celje bi gradila cesto za lokalnega šerifa Piška

Deli na:
Škandal: občina Celje bi gradila cesto za lokalnega šerifa Piška

Peter Pišek. - Foto: STA

V času vlade Janeza Janše in pod ministrom za infrastrukturo Jernejem Vrtovcem se je dopolnila Uredba o posegih v okolje iz leta 2014 s kriteriji, kdaj je treba izvesti presojo vplivov na okolje, nova je tudi definicija kumulativnih posegov.

Kaj to konkretno pomeni? Takšna dopolnitev, s katero lahko nekateri investitorji in lokalni šerifi izigravajo okoljevarstvene postopke spominja na prilagajanje predpisov za pospešeno gradnjo stanovanjskih objektov v Turčiji. Zaradi pomanjkanja kontrolnih mehanizmov so se objekti ob nedavnem potresu zrušili kot hišice iz kart.

Ne glede na javno mnenje in referendume, ne oziraje se na mnenja strokovnjakov, okoljevarstvenikov, brez upoštevanja kmetijskih območij ter kritično infrastrukturo, ima celjska občina podobno logiko in proračunsko matematiko. Projektanti navdušeno rišejo projekte, številna krožišča in nove cestne povezave za avtocesto po območjih s kmetijskimi zemljišči, po vodovodnih protipoplavnih nasipih in sredi urbanih naselij.

Kdo bi razumel, čemu je za občino Celje tako pomemben zasebni izvoz na avtocesto in to samo zato, da bo ugodeno »malemu logističnemu centru Lopata« (MLC) zasebnika Petra Piška, občinskega svetnika in predsednika prometne sekcije?

Kdo bi razumel, čemu je za občino Celje tako pomemben zasebni izvoz na avtocesto in to samo zato, da bo ugodeno »malemu logističnemu centru Lopata« (MLC) zasebnika Petra Piška, občinskega svetnika in predsednika prometne sekcije, pa čeprav je MLC zgrajen ob protipoplavnem vodnem nasipu in ob mednarodnih plinovodih, kot je že ugotovilo sodišče.

Kako to, da se pri tem noče upoštevati prometne študije in prometnega modela celjske regije? V tej študiji, ki jo je za celjsko regijo leta 2021 naročilo ministrstvo za infrastrukturo, je omenjena povezovalna cesta označena kot nizko prioritetna. Nizka prioriteta je bila potrjena še s sklepom vlade aprila 2021, ki je zato odstopila od sofinanciranja državnega prostorskega načrta za logistični center na Lopati.

Kljub temu so se 19.novembra 2021 na celjski občini mudili tedanji minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec, direktorica direkcije za infrastrukturo Liljana Herga in predsednik uprave Dars Valentin Hajdinjak. Na spletni strani občine je bilo potem zapisano, da je potekal pogovor o novem dodatnem izvozu na avtocesto z navezo na zasebni logistični center Lopata zasebnika Petra Piška.

Tako postane razumljivo, kdo ob obstoječem izvozu na avtocesto v Medlogu (Celje Zahod) potrebuje še eno povezovalno zasebno cesto na avtocesto, oddaljeno le 500 metrov (!) od sedanjega izvoza. Zanjo je občina pripravljena celo zagotoviti proračunska sredstva, pa čeprav bo z njo le še dodatno obremenjeno tako urbano gosto naseljeno kot kmetijsko območje ter ogroženo varovano območje mednarodnih plinovodov!