Revija Reporter
Slovenija

Šeriat pod Alpami: kako bi islamisti v Sloveniji vzpostavili kalifat

Nenad Glücks

27. sep. 2015 5:00 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Slovenski islamisti na spletni strani resnica – haq razlagajo, da je edina sprejemljiva tuzemska ureditev kalifat, torej država, ki je vzpostavljena glede na šeriatski zakon (Božji zakon), ki vlada in presoja izključno s šeriatskimi zakoni, tistimi, ki jih je določil Alah. Le za opomin, po teh zakonih je za spreobrnitev iz islamske vere določena smrtna kazen, za prešuštvo pa kamenjanje.

Če mislite, da so ideje o Sloveniji kot območju, kjer bi veljal šeriat, le na zemljevidih skrajnežev z Bližnjega vzhoda, se zelo motite. Na strani haq so prejeli vprašanje, kako bi lahko v Sloveniji vzpostavili šarijo – šeriat. Hasanagić je spraševalcu razložil, da hipotetično obstajajo štirje načini: če je šeriatska država vzpostavljena v neki drugi državi in se ta odloči »priti sem in prevzeti oblast«. To se je, dodaja, dogajalo v zgodovini, ko so muslimani osvajali območja, na katerih so vladali tirani, danes pa je zanj demokracija isto, le da je »moderna« oblika tiranije. Druga metoda je, da bi se v Sloveniji začel džihad, kot se je zgodilo nedavno v Bosni in na Kosovu, kamor so prišli pomagat muslimani iz drugih dežel, vendar jim kljub temu šeriata ni uspelo vzpostaviti, razočarano zapiše Hasanagić. Pri tem ne misli, da bi muslimani morali v Sloveniji razglasiti džihad, da bi prevzeli oblast, pač pa je to indirektni način, pri tem je vzpostavitev šeriata posledica branjenja vere, časti in lastnega življenja. Naslednja metoda je, da »… določena območja družbe povzročijo padec režima. Tako je storil poslanec Mohamed v Medini … Znano je, da je bilo … samo od pet do deset odstotkov muslimanske populacije, pa so kljub temu prevzeli oblast.« Zadnja metoda pa je, »da ljudje, ki v njej (državi, op. p.) živijo, sprejmejo islam«. Hasanagić opozarja, da je vsak musliman dolžan verjeti, da je šarija boljša od drugih političnih sistemov, sicer ne more biti musliman v nobenem primeru, ker s tem negira, da je Alah edini zakonodajalec. Pravi, da je pri vzpostavljanju šarije siljenje ljudi v spreobrnitev prepovedano.

Več v tiskani izdaji in v Trafiki za tablične računalnike.