Senica: Prodaja blagovnih znamk Dela revije Bojanu Požarju je bila transparentna
3. jun. 2015 14:36 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Predsednik uprave NKBM Robert Senica je v zvezi s prodajnim postopkom 44 blagovnih znamk propadle družbe Delo revije, ki naj bi jih po poročanju medijev kupil Bojan Požar, danes dejal, da je bil postopek, ki ga je vodil likvidacijski upravitelj KBM Leasinga, v celoti transparenten. "Zaupam v odločitev in mislim, da je bil izbor pravi," je dejal.
Senica je spomnil, da je bil lastnik omenjenih blagovnih znamk njihovo lizinško podjetje, ki je v likvidaciji, na vprašanje, ali ima zagotovila, da bo potencialni kupec sposoben poravnati kupnino, pa dodal, da so "pogodbe podpisane in jasno se ve, kaj mora kdo v skladu z njimi izvršiti".
Kot so v ponedeljek poročale Finance, naj bi Požar od NKBM kupil 44 blagovnih znamk propadle družbe Delo revije, ki naj bi jih prevzel 31. avgusta. Višine kupnine udeleženci v poslu ne razkrivajo, viri časnika pa ocenjujejo, da je posel vreden okoli štiri milijone evrov. Požar naj bi zadržal portfelj šestih edicij, znamke pa povezal tudi s portalom Požareport.
Časnik je danes navajal tudi neuradne informacije, da naj bi posel Bojana Požarja sofinancirala tudi državna NLB, njen prvi mož Janko Medja pa je dejal, da posameznih transakcij in poslov s strankami ne komentira.
Požar je sicer v ponedeljek za Finance dejal, da bo posel financiral pretežno s posojilom ene od slovenskih bank, a ni povedal katere, sam pa bo prispeval 20 odstotkov kupnine ter pri tem zastavil tudi del svojega premoženja.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke