Poslovanje podjetja PRO Plus, izdajatelja najbolj gledanih komercialnih programov POP TV in Kanal A, je že nekaj časa pod drobnogledom javnosti. Predvsem je presenetljiva njegova oglaševalska premoč na slovenskem trgu, ki se po podatkih lastnika CME že dalj časa giblje pri neverjetnem deležu 80 odstotkov.
Slovenija je vsekakor samo najvidnejši primer kanibaliziranja oglaševalskega trga, ki v vseh državah Jugovzhodne Evrope, kjer je CME prisoten, presega delež 50 odstotkov. Poleg Slovenije so to še Češka, Slovaška, Romunija, Bolgarija in Hrvaška. Pri nas anomalijo na oglaševalskem trgu že več let preiskujejo različni organi, a nobena od preiskav doslej še ni bila končana.
VEČ V TISKANI IZDAJI IN V TRAFIKI ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE.
Pro Plus, monopolist v krizi - sta Pop TV in Kanal A naprodaj?
Kriza, v kateri je CME, izdajatelj POP TV, se nadaljuje. In to kljub monopolnemu položaju na oglaševalskih trgih vseh držav, kjer nastopa. Kriza se vse bolj kaže tudi v slovenskem PRO plusu, ki so mu prihodki začeli upadati kljub 80-odstotnemu obvladovanju oglaševalskega trga in zelo hudim očitkom monopolnega ravnanja.